Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران که لیگ بیستم را با قرار گرفتن در رتبه سوم به پایان رساندند، از دو سرمربی در یک فصل استفاده کردند. آنها ابتدا کارشان را با محمود فکری آغاز کردند و بعد از گذشت ۱۶ هفته، کار به فرهاد مجیدی سپرده شد. آبی پوشان در هفته شانزدهم هم در رده سوم جدول قرار داشتند و در هفته پایانی نیز در همین جایگاه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما روند عملکردی این دو مربی تفاوت داشت.

۲ پیروزی بیشتر برای مجیدی
فکری ۱۶ بازی هدایت استقلال را در دست داشت و مجیدی ۱۴ بار این تیم را در لیگ برتر هدایت کرد. با این وجود مجیدی ۲ بار بیشتر از فکری توانست طعم پیروزی را بچشد و در نهایت هم ۲ امتیاز بیشتر از وی گرفت تا مشخص شود روند کلی مجیدی در استقلال بهتر از فکری بوده است.

آبی پوشان با هدایت فکری در ۱۶ بازی تنها ۷ بار پیروز شدند و در ۱۴ بازی با هدایت مجیدی ۹ بار طعم پیروزی را چشیدند و هر دو مربی ۳ بار شکست را تحمل کردند. استقلالی‌ها با فکری ۱۹ گل و با مجیدی ۱۷ بار گل زدند. در ۱۶ بازی با هدایت فکری ۱۲ بار دروازه شان باز شد و در ۱۴ بازی با هدایت مجیدی تنها ۵ بار گل خوردند.

مجیدی امتیاز گیرتر از فکری
متوسط امتیاز گیری فکری در استقلال ۱/۶۸ امتیاز به ازای هر بازی بود و این در حالی است که متوسط امتیاز گیری مجیدی با استقلال ۲/۰۷ امتیاز به ازای هر بازی می‌باشد.

استقلالِ گل نخور با هدایت مجیدی
آبی پوشان با هدایت فکری به ازای هر بازی ۱/۱۸ گل زده و ۰/۷۵ گل خورده دارند، و با هدایت مجیدی ۱/۲۱ گل زده به ازای هر بازی دارند که در این بخش تفاوت چندان زیادی وجود ندارد. مهم‌ترین تفاوت استقلالِ فکری با استقلالِ مجیدی در تعداد گل‌های خورده است. آبی پوشان با هدایت مجیدی به طور متوسط در هر بازی ۰/۳۵ گل دریافت داشته‌اند که تقریباً نسبت به زمان فکری ۵۰ درصد کمتر است.

جدول مقایسه آماری استقلال با هدایت فکری و مجیدی؛ *** فکری مجیدی تعداد بازی ۱۶ ۱۴ تعداد پیروزی ۷ ۹ تعداد مساوی ۶ ۲ تعداد شکست ۳ ۳ گل زده ۱۹ ۱۷ گل خورده ۱۲ ۵ تفاضل گل ۵ ۱۲ متوسط امتیاز ۱/۶۸ ۲/۰۷ گل زده بر بازی ۱/۱۸ ۱/۲۱ گل خورده بر بازی ۰/۷۵ ۰/۳۵ گل زده بر دقیقه ۷۶ ۷۴ گل خورده بر دقیقه ۱۲۰ ۲۵۲

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمود فکری فرهاد مجیدی تیم فوتبال استقلال تهران فرهاد مجیدی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران محمود فکری ازای هر بازی هدایت مجیدی هدایت فکری آبی پوشان گل خورده گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: علت کیفیت بد استقلال فقط خستگی بود

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم و می‌دانستیم که می‌توانیم آن را کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی هاشمی‌نسب پس از پیروزی یک بر صفر مقابل هوادار در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر اظهار داشت: این پیروزی را به هواداران و سال نو را نیز به مردم کشورمان تبریک می‌گویم. می‌دانستیم دیدار سنگینی را در پیش خواهیم داشت، نه از لحاظ فنی بلکه شرایط بدنی تیم مان را می‌دانستیم.

وی ادامه داد: از بازیکنان تشکر می‌کنم و به آن‌ها دست مریزاد می‌گویم که با تمام وجود جنگیدند. توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و گل زدیم. از دقیقه ۱ تا ۹۰ از گل‌مان مراقبت کردیم که در این شرایط کار سختی بود. کاش می‌توانستیم واژه‌های بهتری به کار ببریم تا از بازیکنانمان تشکر کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در روز بدمان عهد بسته بودیم که نبازیم و امتیاز از دست ندهیم. بازیکنانمان شاهکار کردند. ۳ روز پیش بازی خیلی سنگینی داشتیم. در این ۳ روز ریکاوری کردن چه از لحاظ فنی، چه از لحاظ روحی، کار مشکلی بود. با توجه به اینکه چند هفته قبل نیز بازی‌های خارج از خانه انجام داده بودیم، واقعاً تیممان خسته بود و توانستیم در خستگی سه امتیاز را بگیریم.

هاشمی‌نسب تصریح کرد: ما به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم و می‌دانستیم که می‌توانیم آن را کسب کنیم. در دور رفت و ۲۰ دقیقه نخست بازی ۲ گل دریافت کرده بودیم. تیمی که می‌تواند در طول ۷۰ دقیقه بازی ۲ بر صفر باخته را برگرداند و ۲ بر صفر باخته را ۳ بر ۲ پیروز شود، می‌تواند بازی یک بر صفر برده را نیز حفظ کند.

وی ادامه داد: زمانی که بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، این سر و صدا‌ها نیز از سمت نیمکت‌ها می‌آید. ما نیز تا جایی توانستیم تحمل کردیم. ولی زمانی که جلو بودیم، سعی کردیم چیزی نگوییم وگرنه می‌توانستیم خیلی بهتر جوابشان را بدهیم. با شلوغ کاری و داور را تحت تاثیر قرار دادن نمی‌توان سوت‌ها را جابجا کرد.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: به هر حال سر و صدا کردند و ما نیز جوابشان را دادیم. خیالشان راحت باشد که اگر قرار به سر و صدا کردن باشد، نمی‌توانند جلوی ما را بگیرند. به هر حال روز سختی بود برایمان. جا دارد به بازیکنان تبریک بگوییم. آن‌ها با تمام وجودشان جنگیدند و از آن‌ها تشکر می‌کنیم. در مورد مسائل فنی صحبت خاصی نداریم، چون از لحاظ فنی از تیممان راضی نبودیم، ولی از جنگندگی بازیکنانمان که خستگی داشتن راضی هستیم.

هاشمی‌نسب در پاسخ به اینکه استقلال مدل کونام بین توپ و زمین گزینه دوم را انتخاب می‌کند گفت: اینگونه که شما می‌گویید نیست. چون در دور رفت که با همین تیم بازی داشتیم و ۲ بر صفر عقب افتاده بودیم، تمام زمین و توپ در اختیار ما بود و با یک فوتبال روان و شناور توانستیم ۳ گل بزنیم. می‌توانید به بازی دور رفت رجوع کنید. ما نسبت به هر بازی شرایط خاص خودمان را داریم. باز هم می‌گویم تیم مان خسته بود و درباره این بازی نمی‌توانیم بحث فنی انجام بدهیم فقط می‌توانم بگویم که از بازیکنانمان تشکر ویژه می‌کنم که با تمام وجودشان جنگیدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً هواداران یار دوازدهم ما هستند. امیدوارم که در ادامه لیگ تبعیضی بین تیم‌ها قائل نشوند و عدالت رعایت شود. هر تیمی هم که مستحقش بود، بازی را ببرد. ما از اول فصل تاکنون شرایط سختی را سپری کرده‌ایم. تنها دلخوشی‌مان هواداران، بازیکنان و تیممان است. اگر قرار است که این‌ها را هم از ما بگیرند، فکر می‌کنم در ادامه راه کار سختی داریم، ولی مطمئن باشید تیمی داریم که به آن افتخار می‌کنیم. بازیکنانی داریم که با هم همدل هستند و می‌جنگند. در روز خستگی هم به فکر هوادارانمان هستیم و مطمئن باشید در ادامه راه نیز با همین تفکر پیش می‌رویم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقدی بر روند یکه تاز لیگ تحت هدایت نکونام/ استقلالِ صدرنشین دلنشین نیست
  • هاشمی‌نسب: علت کیفیت بد استقلال فقط خستگی بود
  • اسلامی: به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند، مبارک استقلال!
  • آمار رم در فصل جاری سری آ؛ ده روسی 9 بازی و 22 امتیاز؛ مورینیو ۲۰ بازی و 29 امتیاز
  • عجیب اما واقعی؛ فیلیپو اینزاگی در آستانه بازگشت به نیمکت سالرنیتانا!
  • کواچ از سرمربیگری ولفسبورگ اخراج شد
  • هوادار؛ حریف مورد علاقه استقلال
  • ویسی دستگاه شوک را از کمد در آورد! (عکس)
  • افشاگری عجیب یک مدیر استقلالی در مورد کریم باقری
  • نقطه قوت استقلال به فریادش رسید/ انتظار از پرسپولیس بیشتر بود