Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@17:36:35 GMT

بدهی های شهرداری تهران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۴۱۳

شهردار تهران گفت: در این دوره حدود ۶۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی داشتیم که پرداخت سود بانکی این بدهی و افزایش نیافتن این میزان بدهی نیز خود یک دستاورد محسوب می شود، قطار تهران تبریز یک همانند یک معضل شهری بود امروز تبدیل به جذاب ترین محور پیاده روی شهر تهران می شود.

خبرگزاری میزان - پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز در صحن علنی شورای شهر تهران در آخرین جلسه این دوره مدیریت شهری گفت: از سال ۷۶ نسبت به شیوه اداره شهر نقد داشتیم و معتقد بودیم این رویه منجر به کاهش کیفیت زندگی در شهر می شود و فکر نمی کردیم حل این موضوع گردن خود ما قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پنجمین دوره مدیریت شهری بالاترین میزان مشارکت در انتخابات و در ششمین دوره پایین ترین میزان مشارکت در انتخابات را شاهد بودیم. میزان وابستگی بودجه شهرداری به هزینه های ناپایدار را کاهش بدهیم.
شهردار تهران گفت: ما ادعا نمی کنیم تخلفی صورت نگرفته است اما با تخلفات برخورد کردیم. با بلندسازی بی برنامه مقابله کردیم و از تخریب باغات جلوگیری کردیم.

بیشتر بخوانید: شمارش معکوس برای انتخاب شهردارتهران/ چه کسی به «بهشت» می‌رود؟

وی ادامه داد: تلاش کردیم میزان فضای سبز را در شهر افزایش دهیم و موفق شدیم به این مهم دست پیدا کنیم. توسعه حمل و نقل عمومی را داشتیم ۴۰ کیلومتر و ۳۹ ایستگاه را به اتمام رساندیم.

شهردار تهران گفت: در این دوره حدود ۶۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی داشتیم که پرداخت سود بانکی این بدهی و افزایش نیافتن این میزان بدهی نیز خود یک دستاورد محسوب می شود، قطار تهران تبریز یک همانند یک معضل شهری بود امروز تبدیل به جذاب ترین محور پیاده روی شهر تهران می شود.

حناچی افزود: با وجود کرونا و تحریم های ظالمانه این دوران سخت را پشت سر گذاشتیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری تهران شورای شهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری از انجام کار‌های هزینه بر و بی تاثیر خودداری کند

سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران و در واکنش به گزارش معاون خدمات شهری شهرداری تهران و با اشاره به رنگ زدن جداول خیابان‌ها گفت: در اکثر کشور‌های دنیا به جز برخی کشور‌های عربی همسایه، از رنگ خود بتن برای جداول استفاده و این رنگ به عنوان رنگی سازگار با محیط زیست شناخته می‌شود، اما متاسفانه در کشور ما سالیانه صد‌ها میلیارد تومان برای رنگ آمیزی جداول کنار خیابان‌ها و معابر هزینه می‌شود. 

وی ادامه داد: تقاضای بنده از شهرداری و معاونت خدمات شهری این است که رنگ زدن جداول را از دستور خارج کنند و اگر قرار است رنگ آمیزی هم صورت گیرد، باید از رنگ‌های ترافیکی که دارای معنا، پیام و استاندارد هستند استفاده شود. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رفیوژ‌های وسط خیابان‌ها بیان کرد: با وجود تذکر‌های قبلی متاسفانه شاهد این هستیم که هر روز رفیوژ‌های جدیدی که بسیار هزینه بر هستند وسط خیابان‌ها سبز می‌شوند علاوه بر آن در در خیابان کریم خان می‌بینیم که در نرده‌های کناری گلدان‌هایی نصب می‌شوند نه تنها زیبایی خاصی به شهر نمی‌دهند بلکه بسیار هم نا ایمن هستند و برای آب دادن به این گلدان‌ها حوادث متعددی ایجاد می‌شود.

تشکری هاشمی افزود: تقاضای بنده این است از کار‌هایی که چندان زیبایی برای شهر ندارند، اما هزینه بسیاری به بار می‌آورند جلوگیری کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است
  • شهرداری از انجام کار‌های هزینه بر و بی تاثیر خودداری کند
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • کارتن خواب‌ها پاکبان می‌شوند
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام