Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدا جبارزاده و محدثه شمسی بوگی به سومین اردوی تیم ملی گلبال بانوان ایران دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، این دو بانوی توانمند و ورزشکار استان فارسی به سومین اردوی تیم ملی گلبال بانوان کم بینا و نابینا که 7لغایت16 مرداد در استان مازندارن برگزار می شود دعوت شده اند. ویدا جبارزاده  17 ساله است و هم اکنون در پایه یازدهم  رشته نوازندگی مشغول به تحصیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی از 5 سال قبل در رشته ورزشی گلبال فعالیت میکند و تاکنون دو بار به اردوی تیم ملی گلبال دعوت شده است. محدثه شمسی بوگی ۱۵ ساله است و هم اکنون دانش آموز مقطع کلاس نهم می باشد .وی از 7 ماه قبل ورزش گلبال را شروع کرده که به دلیل استعداد فراوان به اردوی تیم ملی گلبال ایران دعوت شده است.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس گلبال اردوی تیم ملی گلبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی پارسایی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تیم ملی هندبال جوانان ایران خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌کند که قرار است تیر و مرداد سال جاری برگزار شود.

وی بیان داشت: این اردو تا هفتم اردیبهشت به میزبانی استان تهران برپا می‌شود.

پارسایی اظهار داشت: ماهان دولتخواه، بنیامین خداوردیان، امیر حسین کرمی، مهرشاد دانشی، روح الله عادلخانی، احمدرضا آرام، شش بازیکنی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند.

کد خبر 6085382

دیگر خبرها

  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا