Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله بهادری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در رشته‌های عمران، معماری، تاسیسات برقی و مکانیکی، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و کارشناسی ماده ۲۷، روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه مورخ ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و همزمان با سراسر کشور ، در ایلام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آزمون با شرکت ۲۴۰۹ داوطلب در استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به نقش تاثیرگذار مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در صنعت ساختمان تصریح کرد: دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی این آزمون را هر سال برای ارزیابی توان علمی و حرفه‌ای این افراد برگزار می‌کند.

لازم به ذکر است؛ محل برگزاری آزمون دانشگاه ایلام، واقع در انتهای بلوار پژوهش است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل راه و شهرسازی ایلام آزمون حرفه مهندسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، درب‌های آزمون سراسری ساعت ۷ صبح امروز به روی بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی باز شد تا در آزمون کنکور ۱۴۰۳ شرکت کرده و پس از قبولی، راهی دانشگاه شوند.

به گفته‌ مسئول برگزاری آزمون سراسری در همدان، این آزمون امروز و فردا با حضور بیش از ۲۳ هزار داوطلب در استان همدان برگزار می‌شود

در آزمون سراسری استان همدان ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در ۵ گروه و در ۳ نوبت باهم رقابت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و بقیه را آقایان تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان
  • رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • نوبت اول آزمون سراسری با رقابت ۵۸۴ داوطلب در کیش
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند