Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در جلسه کمیته برنامه ریزی که صبح امروز برگزار شد گفت:این اعتبار برای احداث فضا‌های آموزشی در شهر و روستا، ورزش و جوانان، آب روستایی و اصلاح شبکه‌های آب شهری، احداث راه‌های روستایی، آسفالت معابر شهری و طرح‌هایی در بخش کشاورزی و صنعتی هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رنجبر با اشاره به توجه دولت به موضوع اشتغال در سال ۱۴۰۰ بیان داشت: بیش از ۳۰ میلیارد تومان کمک‌های فنی و اعتباری برای کمک به بخش صنعت، کشاورزی، گردشگری و میراث فرهنگی در نظر گرفته شده است.
گفتنی است: اعتبارات عمرانی شهرستان کرمانشاه امسال نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار اعتبار عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه

شهردار اشنویه گفت: برخلاف سال‌های گذشته بیشترین سهم از بودجه سال‌جاری (۶۴ درصد) صرف عملیات عمرانی سطح شهر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، انور سعیدی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقم بودجه تدوین شده شهرداری اشنویه برای سال‌جاری ۱۵٠ میلیارد تومان است.

وی افزود: برخلاف سال‌های قبل بیشترین سهم از بودجه سال‌جاری (۶۴ درصد) صرف عملیات عمرانی سطح شهر خواهد بود.

شهردار اشنویه گفت: بخش زیادی از درآمدهای شهرداری صرف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران بخش خدمات شده و ماهیانه ۸۰۰ میلیون تومان به کارمندان شهرداری حقوق پرداخت می‌شود.

سعیدی ادامه داد: احداث میدان میوه و تره بار به صورت امانی (در صورت مشارکت نداشتن سرمایه‌گذار) آسفالت معابر و کوچه‌ها، ادامه طرح‌های عمرانی همانند پیاده‌روی سلامت قلاتوک، ادامه احداث دیوار ساحلی و فضای سبز ساحل رودخانه گلاز، پلاک‌زنی پیاده‌روها، ساماندهی پارک جنگلی قلاتوک، تکمیل سایت پسماند، انتقال ترمینال به جایگاه قبلی و ساماندهی آن بعد از احداث میدان میوه و تره‌بار جدید در روستای علی‌آباد از مهمترین اقدامات عمرانی آینده خواهد بود.

کد خبر 746918

دیگر خبرها

  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم
  • تخصیص ۷ همت اعتبار برای اجرای دارویار در فروردین
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید