Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:30:09 GMT

استرس برادرانه¬ی گرایی روی سکوها (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۵۳۶

برادران گرایی امروز عصر در توکیو می توانند اتفاقی تاریخ را در کشتی فرنگی رقم بزنند.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا گرایی، در وزن ۶۷ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف هورتا از کلمبیا رفت که با نتیجه ۸ بر صفر پیروز و راهی دور بعد شد. او در در مرحله یک ‌چهارم نهایی در مصاف با استابلر قهرمان جهان از آلمان نتیجه ۵-۵ پیروز شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب او این شانس را دارد که با کسب یک پیروزی دیگر، اولین و تنها ترین فینالیست فرنگی ایران در المپیک 2020 لقب بگیرد؛ کاری که برادرش محمدعلی با وجود تلاش بسیار و کشتی های زیبا از انجام آن بازماند. محمدعلی که عصر امروز به وقت توکیو برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد؛ با حضور در سالن محل برگزاری بازی های کشتی، مبارزات برادر خود را با جدیت و هیجان بالایی به تماشا نشست.

 

محمدعلی گرایی که شانس برنز دارد، برای رسیدن برادرش به جمع 4 کشتی گیر نهایی وزن 67 کیلوگرم المپیک حرص و جوش بسیاری رو سکوها خورد تا صحنه های جالب و ماندگار از او ثبت شود.

 

 

 

محمدرضا پس از راهیابی به نیمه نهایی در پاسخ به این سوال که پیش بینی می شد شکست محمدعلی در روز گذشته روی عملکرد او تأثیر داشته باشد، گفت: "من هدف های  خودم را دارم. درست است که وقتی محمدعلی باخت، خیلی ناراحت شدم اما این موضوع نباید روحیه من را بهم می ریخت. اجازه ندادم این نتیجه ذهن من را خراب کند."

 

محمدرضا گرایی فرنگی محمدعلی گرایی المپیک 2020 توکیو کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدرضا گرایی فرنگی محمدعلی گرایی المپیک 2020 توکیو کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این رقابت‌ها روز‌های پنجم وششم اردیبهشت در سالن رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد