Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@07:36:57 GMT

پیکر جلال ستاری به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۵۵۲

پیکر جلال ستاری به خاک سپرده شد

آفتاب‌‌نیوز :

پیکر جلال ستاری در حضور اندکی از آشنایان و اهالی فرهنگ و هنر در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با خواندن متن تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرحوم ستاری را چهره ای مانا در فرهنگ و هنر ایران دانست.

داوود فتحعلی بیگی، نویسنده و کارگردان تئاتر، این مصیبت بزرگ را به خانواده و دوستداران ستاری تسلیت گفت و افزود: «ستاری خصلت های انسانی متعددی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی من و او به آواخر دهه ۶۰ بازمی‌گردد که نوشته های ما را متواضعانه می خواند و اصلاح می کرد.»

وی با برشمردن ویژگی های ستاری، صداقت و صراحت را ویژگی او دانست و تواضع را مهم ترین یادگار او خواند و اظهار داشت: «ستاری نمی خواست چیزی که باور نداشت را به گونه دیگری بازگو کند. مردی که می توانست به خاطر بی مهری ها این سرزمین را ترک کند و در بهترین دانشگاه ها تدریس کند به دلیل علاقه به این آب و خاک در ایران ماند و آثار ماندگاری از خود به جای گذاشت.»

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جلال ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی پیامی درگذشت زهرا شجاعی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور اسبق را تسلیت گفت.

کد خبر 6064073

دیگر خبرها

  • سید جلال ساداتیان: شما نمی‌توانید با یک بخشی از جامعه بین‌المللی کاملا در تضاد دائم باشید و صرفا بخواهید با یک بخش کوچکی از این جامعه کار کنید/ روسیه و چین در همه امور پای شما نایستاده‌اند/ هرچه محدودیت‌ها را افزایش بدهید، زندگی و سفره مردم محدودتر می‌شود
  • نمایی از صید و فرآوری هزاران تن ماهی مرکب در یک کشتی غول پیکر (فیلم)
  • پیکر‌های شهدای غزه در خیابان‌ها به خاک سپرده می‌شود
  • مدیریت سازگار عید و عزا در جامعه ایرانی/ جوادی یگانه، جامعه شناس: «دستکاری» جامعه نه به این سادگی ممکن است و نه مطلوب/ حوزه اجتماع به خانواده و مسجد و هیات و نهادهای مدنی سپرده شود
  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • پیکر شهید مرزبانی در گلستان به خاک سپرده شد
  • جلال بدیعی که بود؟
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • برپایی ایستگاه صلواتی در حرم سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم