Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@18:33:24 GMT

شهردار تهران امروز انتخاب می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۵۸۷

شهردار تهران امروز انتخاب می شود

منتخب شورای ششم در واکنش به برخی حواشی درخصوص انتخاب شدن علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران گفت: هنوز هیچ تصمیمی درباره شهردار تهران گرفته نشده است ولی همین امروز شهردار تهران انتخاب خواهد شد.

به گزارش برنا؛ سیدجعفر تشکری هاشمی، منتخب شورای ششم در گفتگو با خبرنگار برنا در پاسخ به این سوال که آیا اخبار رسیده مبنی بر توافق اعضای شورای شهر جهت شهردار شدن علیرضا زاکانی صحت دارد یا خیر؟ گفت: آقای پیرهادی آخرین نفری هستند که امروز برنامه خود را ارائه می دهد و برای تصدی شهرداری تهران پیشنهاد شده است اما هنوز هیچ تصمیمی درباره شهردار تهران نگرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هرچند اخباری در فضای مجازی دست به دست می‌شود اما درحال حاضر تصمیم قابل اجرایی اتخاذ نشده است.

تشکری هاشمی درخصوص زمان انتخاب شهردار تهران تصریح کرد: بعد از پایان جلسه درباره انتخاب شهردار تصمیم گیری می‌شود و سعی می‌کنیم همین امروز تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر علیرضا زاکانی شهردار تهران فضای مجازی اعضای شورای شورای شهر شهردار تهران علیرضا زاکانی فضای مجازی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان

استاندار کردستان در دیدار نوروزی با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج گفت: عملکرد و خدمات رسانی شهرداری و شورای شهر در این موضوع نقش بسزایی داشتند و تلاش جهادی مدیریت شهری شاهد توسعه عمران در مرکز استان باشیم.

اسماعیل زارعی کوشا گفت: رفع مشکل بیکاری به عنوان یکی از مطالبات مردم کردستان در اولویت برنامه‌های دولت است که سال گذشته کارهای خوبی انجام گرفت و توانستیم رتبه اول کاهش نرخ بیکاری را در کشور کسب کنیم.

زارعی‌کوشا گفت: در نشستی که در وزارت کشور داشتیم قول‌های مساعدی در مورد اختصاص ماشین‌آلات و اعتبارات از متولیان امر گرفته‌ایم که امیدواریم جامه عمل پوشانده شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در دیداری دیگر با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج گفت: برای خدمت به مردم مسئولان باید از این فرصتی که دارند به بهترین نحو در راستای خدمته به مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلین عبدالرضا پور ذهبی افزود : امسال سال پایانی کار دولت سیزدهم شوراهاست که باید تلاش بیشتری در خدمت به مردم انجام گیرد .

وی بیان کرد : در سال جاری مشکلات مردم، بازید های میدانی و حضور در شهرستان ها را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • قم امروز با چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است
  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • اختلافات عامل بی اثر شدن اقدامات می شود
  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند
  • المیادین: هنیه ظهر امروز در تهران کنفرانس خبری برگزار می‌کند
  • دومین سفر هنیه به ایران از ابتدای جنگ/ هنیه امروز به تهران می‌آید