Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@02:57:31 GMT

قدردانی رییس بنیاد شهید شهرری از مدیرعامل بانک ملت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۶۰۷

قدردانی رییس بنیاد شهید شهرری از مدیرعامل بانک ملت

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با ارسال لوح سپاسی، از مدیرعامل بانک ملت قدردانی کرد.

به گزارش پول نیوز، حسین نصرالله در این لوح با بیان این نکته که یاد و خاطره حماسه آفرینی، از خودگذشتگی و ایثار شهدا و ایثارگران معزز در یاد ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی باقی و جاری خواهد ماند، تاکید کرد: بی تردید تمامی مسوولان و آحاد جامعه، عزت، امنیت و آرامش امروز خود را مدیون جهاد و رشادت های این عزیزان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری هرگونه تلاش و حرکت در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد آن اسوه های همیشه ماندگار و خدمات رسانی به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران را شایسته ستایش خوانده و از خدمات ارزشمند مدیرعامل بانک ملت در عرصه خدمتگزاری به این قشر معظم سپاسگزاری کرده است.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملت پول نیوز بنیاد شهید ایثارگران تسهیلات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد صادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن در جریان سفر استانی به بوشهر در اولین جلسه شورا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با جامعه پردازی برای رسیدن به جامعه اسلامی حرکت کنیم، بهترین راه و کارگشاترین پیشرانه برای انقلاب اسلامی، حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری گفت: بیشتر سیاست‌های رهبری برای بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت است. در بند پنجم ابلاغی سیاست‌های مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب تاکید بر شبکه سازی عوامل این فرهنگ در میان دستگاه‌ها و لایه‌های مختلف اجتماعی دارند و یکی از بهترین ابزارهای ما برای تقویت آن. شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است.

هاشمی بیان کرد: توقع و خواهش ما از شورای توسعه و ترویج این است که نقش مؤثری در پای کار آوردن دستگاه‌ها داشته باشند و با به میان آوردن تشکل‌های فرهنگی و خود جوش مردمی در راستای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت موفق باشند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ما هیچ مانعی برای حمایت از برنامه‌های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کل کشور به ویژه استان بوشهر نداریم.

وی ادامه داد: انتظار داریم در تولید آثار هنری، هنرمندان استان پای کار بیایند و با رعایت استانداردها طرح‌هایی را ارائه کنند و ما از طرح‌ها حمایت خواهیم کرد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: لازم است هم تشکل‌های فرهنگی و هم هنرمندان استان پای کار بیایند و دستگاه‌ها به صورت هماهنگ فعالیت داشته باشند و ما موانعی برای اعتبار این حوزه نداریم.

کد خبر 6082290

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی