Web Analytics Made Easy - Statcounter

سونا صرفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه میزان بارندگی طی مدت یاد شده در فیله خاصه ۳۰.۸، صایین قلعه ۲۷.۲، خرمدره ۲۰، پری ۱۹.۸، خدابنده ۱۹،  زرین رود ۱۹، حلب ۱۳، ابهر ۱۱.۴، سلطانیه ۱۰.۹،  سجاس ۷.۳، گیلوان ۶.۸،  چورزق ۶.۵،  ماهنشان ۳.۵۱،  ارمغانخانه ۲.۶،  دندی ۲.۴، گرماب ۱.۳،  نیک پی ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ میلیمتر گزارش شد، افزود: آببر مرکز شهرستان طارم نیز با ۶ دهم میلیمتر، کمترین میزان بارندگی را داشت.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بارندگی روز گذشته زنجان با ۱۹ میلیمتر در زرین رود از توابع شهرستان خدابنده اتفاق افتاد، اظهار داشت: تا پایان روز چهارشنبه برای استان در ساعات بعدازظهر بارش باران پیش بینی می شود.

صرفی با بیان اینکه بعدازظهر امروز /سه شنبه ۱۲ مرداد ماه/  افزایش ابر، رگباران باران توام با رعد و برق را به شکل بیشتر در شهرستان های زنجان و ماهنشان خواهیم داشت و در سایر نقاط نیز در حد خفیف پیش بینی می شود، تصریح کرد: تا پایان روز جمعه نیز احتمال بارش ها در ساعات بعدازظهر برای این استان وجود دارد.

وی میزان دمای فعلی شهر زنجان (مرکز استان) را ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و افزود: این میزان دما در مقایسه با مدت مشابه روز گذشته در همین ساعت یک درجه سانتیگراد کاهش نشان می دهد.

صرفی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته زنجان (مرکز استان) و همچنین خیرآباد از تابع شهرستان سلطانیه و شهرهای سلطانیه و قیدار با دمای ۱۴+ درجه سانتیگراد خنکترین و چورزق از توابع شهرستان طارم نیز با ۳۶+ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان زنجان گزارش شدند.

این کارشناس هواشناسی گفت: میزان دمای هوا زنجان از امروز به صورت کند و تدریجی روند افزایشی خواهد داشت و تا روز دوشنبه هفته آینده بین پنج تا ۷ درجه سانتیگراد گرمتر خواهد شد.  

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

برچسب‌ها بارندگی زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی زنجان سازمان هواشناسی بارندگی زنجان سازمان هواشناسی درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت از امروز تا پایان هفته، افزایش ابر پدیده غالب جوی است. 

او افزود: شرایط برای وقوع ناپایداری های جوی تا عصر پنج شنبه فراهم است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: بارش ها را به صورت تند بادهای لحظه ای، بیشتر در مناطق شمال و غرب استان خواهیم داشت. 

وی با اشاره به اینکه بیشینه بارش ها برای عصر امروز است، تصریح کرد: این بارش ها بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار می دهند.

سلاجقه گفت: بارش ها با رعدوبرق و تند بادهای لحظه ای همراه هستند و آبگرفتگی معابر، جاری شدن رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.

وی بیان داشت: در ارتفاعات، احتمال بارش تگرگ وجود دارد؛ بنابراین افراد از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در ارزوئیه، بم، انار، رفسنجان، راین، زرند، سیرجان، شهربابک، ماهان و بافت گزارش بارندگی داشته ایم که زرند با ۲۶ میلیمتر و بعداز آن ماهان و بافت با ۱۰ میلیمتر، بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: از عصر پنج شنبه، کاهش بارندگی را در سطح استان خواهیم داشت.

وی گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده است. 

 سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد