Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:10:01 GMT

رشد ۸۰ درصدی فروش اموال تملیکی در ۴ ماهه امسال

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۶۲۳

رشد ۸۰ درصدی فروش اموال تملیکی در ۴ ماهه امسال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمدعلی افتخاری در خصوص آمار عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی طی چهار ماهه ابتدایی سال جاری تصریح کرد: تلاش مدیریت‌های استانی به همراه همت سازمان برای تحقق بخشیدن به برنامه‌های پیش‌بینی شده موجب شد علیرغم وجود مشکلات زیرساختی، طی این دوره میزان فروش اموال در بخش منقول و غیرمنقول نسبت به مدت مشابه سال قبل هرکدام به ترتیب ۷۹ و ۷۴ درصد رشد را به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان فروش اموال منقول طی چهارماهه نخست سال جاری ۵۲۲ میلیارد تومان اموال منقول فروخته شد و همچنین در بخش اموال غیرمنقول نیز که شامل املاک و مستغلات می‌شود، حدود ۴۱ میلیارد تومان فروش داشته است.

افتخاری ضمن اشاره به افزایش ۵۴ درصدی درآمد سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: یکی از اقدامات سازمان بمنظور شفافیت در فروش و افزایش آن استفاده از مکانیزم حراج الکترونیک بوده که منجر به درآمد سازمان نیز خواهد شد. طی ۴ ماه نخست سالجاری درآمد سازمان از فروش اموال منقول ۵۲ میلیارد تومان و اموال غیر منقول ۲ میلیارد تومان بوده است که پس از کسر هزینه‌ها، حدود ۲۲ میلیارد تومان سود عملیاتی بدست آمده است.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی یکی از دغدغه‌های این سازمان را کاهش انباشت اموال تحت تملک دانست و افزود: با رویکرد در پیش گرفته شده و همچنین تشکیل کمیته‌های تخصصی و تعاملی با دستگاه‌های اجرایی و قضائی در مدت مذکور میزان پرونده‌های تشکیل شده در سازمان با رشد ۱۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.

افتخاری با تاکید بر پیشی گرفتن تعیین تکلیف اموال از پرونده‌های ورودی به سازمان بیان کرد: در راستای مطالبه دستگاه قضا برای تسریع در تعیین تکلیف کالاها، کارگروهی در سازمان شکل گرفت تا این فرایند را بهبود بخشد. علیرغم همه کمبودهای ساختاری در چهار ماهه نخست سال جاری ۱۶ هزار و ۴۷۶ پرونده تعیین تکلیف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشته است. این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته پرونده‌های تشکیل شده از پرونده‌های تعیین تکلیف شده فزونی گرفت.

کد خبر 5271826

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اموال تملیکی دستگاه قضا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قیمت دلار اقتصاد آمریکا بانک مرکزی وزارت جهاد کشاورزی مرکز مدیریت راه های کشور شاخص کل بورس گمرک ایران قیمت نفت قیمت جهانی نفت وزارت نیرو بورس بورس انرژی قیمت جهانی طلا قیمت سکه بهار آزادی میلیارد تومان مدت مشابه سال اموال تملیکی تعیین تکلیف فروش اموال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره هواشناسی نیشابور گفت: در فروردین امسال ۳۶میلیمتر بارش باران باریددر حالیکه میزان بارش باران در فروردین سال گذشته ۶ میلیمتر بود.
مهدی بلوکی  گفت: امسال ۸۳ درصد افزایش بارندگی نسبت به سال گذشته و ۱۲ درصد کاهش بارندگی نسبت به میانگین دراز مدت داشتیم.
وی افزود: در سال زراعی از مهر ۱۴۰۲ تا فروردین ۱۴۰۳، ۱۳۹ میلیمتر بارش باران داشتیم که میزان بارش سال گذشته در همین بازه زمانی ۱۰۸ میلیمتر بود و میانگین بارش دراز مدت در مدت مشابه۱۸۷ میلیمتر بود. 

دیگر خبرها

  • بازگشت بسیاری از واحد‌های کوچک و متوسط دام و طیور به چرخه تولید کشور
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • فروش اقساطی جک J۴ کرمان موتور در سال ۱۴۰۳ + شرایط و جزئیات دقیق
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور