Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@12:18:06 GMT

اختلال اینستاگرام برطرف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۶۳۹

اختلال اینستاگرام برطرف شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اینستاگرام در توییتی اعلام کرد: "ما برگشتیم! اگر پیش از این شرایط  دشواری داشتند اکنون باید حساب شما به وضعیت عادی برگشته باشد."

طبق گزارش وب سایت ردیابی قطعی داون دتکتور، اینستاگرام برای حدود شش هزار کاربر قطع شده بود. اینستاگرام که متعلق به شرکت فیس بوک است، پیش‌تر اعلام کرده بود می‌دانیم که بعضی از کاربران در حال حاضر مشکل دسترسی پیدا کرده اند و ما سرگرم رفع آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش رویترز، داون دتکتور موارد قطعی و اختلال وب سایت‌ها و سرویس‌ها را از منابع مختلف شامل گزارش‌های خطایی که توسط کاربران در این پلتفرم ارسال می‌شود، ردیابی می‌کند. اختلال اخیر ممکن است برای شمار زیادی از کاربران روی داده باشد.

 

پربیننده ترین اینترنت استارلینک؛ پایانی بر فیلترینگ؟ واکنش‌ سخنگوی همراه اول به مصاحبه رتبه ۶ کنکور سراسری طرح «اینستاگرام دولتی» ظرفیت بالای شبکه‌ های اجتماعی در توسعه مشاغل کوچک مقیاس / نمایندگان طرفدار محدودسازی اینترنت در اقلیت هستند رونق کسب و کارها با همه گیری نسل پنجم تلفن همراه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد

سرهنگ مهدی مهدوی کیا  اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام اقدام به انتشار پیام‌های جعلی و هتک حرمت آنها کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان بروجرد قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با توجه به اظهارات شاکیان و مستندات جمع آوری شده، با استفاده از اقدامات فنی خود را در راستای شناسایی متهم آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن هویت فرد مورد نظر را شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد، ادامه داد: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • اسرائیل کی به ایران حمله می کند؟
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • اختلال روانی و عقلی بیش از ۷۰۰۰ نظامی صهیونیست
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان