Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری امروز در ششمین جلسه ستاد عملیات محرم این اداره کل با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم الحرام ۱۴۴۳ هجری قمری و با تاکید بر تعظیم شعائر دینی و الهی، اظهار کرد: مهم‌ترین درس محرم، مکتب حضرت سیدالشهداء (ع) و عاشورا دشمن شناسی، بصیرت و ولایت‌مداری است و روح ملت بزرگ ایران با این مکتب و گفتمان عجین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش‌های مختلف ویژه محرم ۱۴۰۰ در شبکه‌های اجتماعی ، فضای مجازی و رسانه‌های دیداری و شنیداری، افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی تعظیم شعائر دینی و اسلامی است و محرم، قیام خونین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و عاشورا یکی از مهم‌ترین و با عظمت‌ترین شعائر دینی و اسلامی است و باید از ظرفیت راه اندازی پویش‌های مختلف با توجه به شرایط امروز کشور و وجود بحران ویروس منحوس (کووید ۱۹) ،در راستای باشکوه برگزار کردن مراسم سوگواری حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش بهره گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه هیچ هیاتی در محرم ۱۴۴۳هجری قمری در استان تعطیل نیست، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران همواره ثابت کردند در برگزاری مراسم آئینی به‌ویژه برپایی سوگواری برای سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) وی باران باوفایش حتی در شرایط شیوع این ویروس منحوس (کووید۱۹) با رعایت دقیق موازین بهداشتی و شیوه‌نامه‌ها پیشگام هستند و قطعا محرم ۱۴۴۳ هجری قمری در مازندران باشکوه‌تر از همیشه برگزار خواهد شد.

 شکریان‌امیری  با اشاره به تجربه بسیار موفق هیأت‌های مذهبی در برگزاری مراسم آئینی خصوصا در سال‌های گذشته و در شرایط کرونایی، تاکید کرد: یکی از مهم ترین آموزه‌های قیام خونین حضرت سیدالشهداء (ع) و عاشورا،عمل به تکلیف است و هیأت‌های مذهبی با همین آموزه‌ها از قیام خونین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و مکتب درس آموز عاشورا، مراسم محرم ۱۴۴۳ هجری قمری را با رعایت دقیق پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان و شیوه نامه‌ها برگزار خواهند کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی پویش نسل به نسل در پناه حسینیم ویژه محرم ۱۴۰۰ در کشور و تمامی شهرهای مازندران، خاطرنشان کرد: پویش نسل به نسل در پناه حسینیم، زیر علمت امن‌ترین جای جهان است، ایران مشکی پوش از مهم‌ترین پویش‌های محرم ۱۴۴۳هجری قمری است و باید از ظرفیت فضای مجازی هم در برگزاری هر چه باشکوه این مراسم‌ها بهره گرفت.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران راه اندازی پویش مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها و افزایش تجهیزات اورژانس به ویژه در حوزه لجستیک یکی از ضروریات جزیره خارگ بوده بوده که لازم است مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: به منظور اطمینان بخشی برای شهروندان جزیره خارگ همچنین در دسترس بودن شرایط متفاوت برای اعزام بیماران، آمبولانس دریایی در راستای تکمیل زنجیره توسعه زیرساخت‌های درمانی یکی از نیازهای دارای اولویت است.


بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با عنایت به مصوبه و تاکید مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در سفر به جزیره خارگ، در خصوص خرید یا اجاره آمبولانس دریایی، انتظار داریم شرکت پایانه‌های نفتی ایران روند اجرایی شدن آن را تسریع کند.

کد خبر 6080210

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • جنایت وهابیت وحمایت انگلیس؛از تخریب بقیع تا قتل‌عام مسلمانان
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • ضرورت راه‌اندازی خانه هنرمندان در مازندران
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود