Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:46:32 GMT

مالکی: تعطیل کردن کشور راه حل نیست، واکسن بزنید

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۷۴۸

مالکی: تعطیل کردن کشور راه حل نیست، واکسن بزنید

یک عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم تسریع در واکسیناسیون مردم گفت: به جای تعطیلی و قفل کردن کشور باید روند واکسیناسیون را سرعت بخشید که این کار از طریق تولید و واردات واکسن میسر می شود پس هر چه زودتر به مردم واکسن بزنید.

فداحسین مالکی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت سیستان و بلوچستان از لحاظ شیوع کرونا، گفت: بعد از مباحث رد و بدل شده بین بنده و آقای نمکی در زاهدان مشخص شد که آمارها و کمبودهای مطرح شده درباره استان سیستان و بلوچستان صحت دارد؛ لذا موضوع مورد توجه مقامات کشوری قرار گرفت و شاهد حضور پر رنگ سپاه، ارتش، ستاد اجرایی و هلال احمر و گروه های جهادی در استان و خارج از این استان بودیم که به کمک مردم نجیب سیستان و بلوچستان آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واقعیات و کمبودها شفاف شد. مشخص شد که چقدر کادر درمان علی رغم این کمبودها تلاش کردند. در حال حاضر با وجود اینکه شرایط در استان سیستان و بلوچستان به سمت مهار بیماری کرونا می رود ولی باز هم مشکلات پابرجاست که مهمترین آن مسئله واکسن است. فراموش نکنیم که در مقطعی بیشترین فوتی های کرونا در استان سیستان و بلوچستان وجود داشت.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به پیشنهاد وزیر بهداشت مبنی بر تعطیلی دو هفته ای کشور جهت کنترل کرونا گفت: بجای این‌که آقای نمکی پیشنهاد کند که کشور را دو هفته تعطیل کرده و همه چیز را قفل کنید روند واکسیناسیون را سرعت بخشند نه اینکه کار و زندگی مردم را تعطیل کنند. واکسن تولید کنید و بیشتر از قبل وارد کنید. چون مشکل اساسی در کشور واکسیناسیون و کمبود دستگاه های اکسیژن ساز است.

وی ادامه داد: در استان هایی همچون سیستان و بلوچستان و کرمان به دلیل داشتن وسعت زیاد باید هر چه سریعتر واکسینه شوند چون شرایط در آنجا بحرانی است. می توان از ظرفیت بخش خصوصی برای واردات واکسن استفاده کرد تا نگرانی مردم را برطرف نمود. وقتی می گویید همه جا را تعطیل کنید به فکر تامین معاش قشر آسیب پذیر به خصوص جامعه کارگری هستید که با تعطیلات می خواهند از کجا امرار معاش کنند یا قشری همچون رانندگان تاکسی که روزانه درآمد دارند. پس باز هم می گویم تعطیل و قفل کردن کشور راه حل نیست. هر چه سریعتر مردم را واکسینه کنید و واکسن بزنید تا آرامش به مردم داده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خیز پنجم کرونا استان سیستان و بلوچستان فداحسین مالکی واکسن کرونا استان ها سیاسی استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، وحيدي در اين بازديد، به بررسي خسارات وارده شده پرداخت، و بر رسيدگي به وضعيت و مشکلات مردم از سوي دستگاههاي اجرايي، تاکيد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردم دشتیاری استان سیستان و بلوچستان درگیر سیلاب
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • وضعیت مناطق سیل‌زدۀ جنوب سیستان و بلوچستان/ مردم مراقب خطر تمساح باشند
  • بازدید وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • کدام مدارس فردا چهارشنبه تعطیل شدند؟