Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شرکت FAM، صاحب امتیاز انحصاری حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی زمین در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای ارزیابی وضعیت ورزشگاه آزادی و میزبانی در تهران، وارد ایران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا در حالی بررسی کشورهای آسیایی حاضر در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برای اعطای میزبانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران هم یکی از کشورهایی است که در تلاش برای جلب رضایت نهادهای بین المللی فوتبال برای میزبانی ۵ دیدار خانگی خود در تهران است.

در همین رابطه قرار است نمایندگان شرکت طرف قرارداد با فیفا وارد تهران شوند و شرایط را ارزیابی کنند. فدراسیون فوتبال نوشت: "هندریک مولر، نماینده شرکت FAM که امتیاز انحصاری حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی زمین در مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد، به منظور بررسی شرایط و امکانات وضعیت سخت افزاری پخش تلویزیونی که شامل نور ورزشگاه، ال ای دی و تبلیغات محیطی است، امروز (سه شنبه، ۱۲ مرداد) وارد تهران می شود."

پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا در مرحله دوم انتخابی به علت مشکلات مربوط میزبانی از جمله حق پخش تلویزیونی، ایران را از میزبانی محروم کرد که با شکایت فوتبال ایران همراه بود ولی در حال حاضر امیدواری ها برای اخذ میزبانی افزایش یافته است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون فوتبال حق پخش تلويزيوني مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تيم ملي فوتبال ايران پخش تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران

محسن برمهانی، معاون سیمای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای سازمان صداوسیما بزرگترین رویداد فرهنگی کشور قلمداد می‌شود چراکه هیچ رویداد فرهنگی در کشورمان وجود ندارد که چهار میلیون بازدیدکننده داشته باشد. به همین دلیل در دو سال گذشته نگاه ویژه‌ای به این رویداد داشته‌ایم.

برمهانی به ضبط دو هزار آیتم برنامه در طول برگزاری دوره سی و چهارم نمایشگاه کتاب اشاره کرد و ادامه داد: تمام این تولیدات در طول سال از رسانه ملی پخش شده‌اند. برای هر شبکه در نمایشگاه جایگاه ویژه ایجاد شد تا متناسب با مخاطبان بتواند برنامه خاص و ویژه تولید کنند.

وی از تدارک برنامه‌های ویژه تلویزیونی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: امسال کارویژه‌هایی برای تمام شبکه‌های تلویزیونی تعریف شده تا خروجی ویژه با محوریت کتاب و نمایشگاه کتاب تهران برای مخاطبان با سلیقه‌های متفاوت تولید شود.

برمهانی برنامه‌سازی تلویزیونی از نمایشگاه کتاب را در رونق صنعت نشر موثر دانست و افزود: برنامه‌سازی و فعالیت‌های رسانه‌ای حتما در رونق صنعت چاپ و تیراژ کتاب نقش خواهد داشت. اتفاقی مثل نمایشگاه کتاب که پرحجم در رسانه ملی تبلیغ می‌شود، حتمأ مخاطب توجه ویژه‌ای به آن خواهد داشت.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران
  • توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • اولی هونس: فیفا آن‌قدر فاسد بود که می‌توانستید به خرید جام جهانی فکر کنید!