Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@13:07:08 GMT

واکسيناسيون پاکبانان منطقه 20 انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۷۷۰

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه 20 از اجرای واکسیناسیون کووید 19 پاکبانان این منطقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، فرهاد افشار با بیان اینکه با توجه به محدودیت‌های واکسن کرونا و گستردگی جمعیت، افرادی که در خط مقدم هستند در اولویت قرار دارند گفت: پاکبانان به عنوان یکی از گروه های آسیب پذیر هستند و با توجه به اهمیت حفظ سلامت آنان، روند واکسیناسیون کلیه پاکبانان در این منطقه تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توافق انجام شده با شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و استقرار کادر درمانی در مجموعه ورزشی الزهرا 22 طی دو روز متوالی (11 و 12 مرداد ماه) واکسیناسیون تعداد 300 نفر از پاکبانان نواحی هفتگانه این منطقه تکمیل می شود.
شهردار منطقه 20 با اشاره به تشکیل جلسه مشترک با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و بررسی فعالیت مراکز واکسیناسیون در این منطقه اظهار داشت: در حال حاضر 3 مرکز واکسیناسیون کووید19شامل دو مرکز ثابت در ورزشگاه شهید مدرس و  مجموعه ورزشی وحدت اسلامی و یک مرکز خودرویی در جوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در این منطقه فعال است.
افشار ادامه داد: با اولویت بندی گروه های سنی و اقشار آسیب پذیر روند واکسیناسیون در این 3 مرکز ادامه دارد و تا تاریخ 5 مرداد ماه، تعداد 31 هزار نفر از شهروندان تحت واکسیناسیون کرونا قرار گرفته اند.
وی در پایان گفت: مراکز واکسیناسیون کرونا در حال حاضر از ساعت 8:30 صبح تا 14 پذیرای شهروندان بر اساس رده بندی گروه های سنی است و روزانه 1500 دوز تزریق در آنها انجام شود.
انتهای پیام/ح.ابویسانی


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واکسیناسیون پاکبانان منطقه انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح انتخاب مشارکتی ارقام گندم دیم (PVS) در منطقه بکشلوچای 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،پرویز امجدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه گفت: با توجه به لزوم تحقیقات تحقیقات و معرفی ارقام مختلف گندم به کشاورزان و مقایسه عملکرد، طرح انتخاب مشارکتی ارقام گندم دیم (PVS) با هماهنگی مدیریت زراعت سازمان، واحد زراعت شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی بکشلوچای در روستای حیدرلوی سیر اجرا شده است.    وی افزود:در این طرح ارقام واران، باران و اوحدی کشت شده و نظارت و بازدید مستمر توسط کارشناسان زراعت و مرکز در حال انجام می‌باشد.   این مقام مسئول ادامه داد: هدف از اجرای این طرح انتخاب بهترین رقم از لحاظ عملکرد و سازگاری با منطقه و تحمل به خشکی آخر فصل بوده و در پایان فصل، کیل گیری انجام گرفته و بهترین رقم از ارقام کشت شده به کشاورزان و بهره برداران منطقه معرفی خواهد.

دیگر خبرها

  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند
  • سبزبانان و پاکبانان قشم صاحب خانه می‌شوند
  • ۱۳ مرکز متخلف در اردستان به مراجع قضایی معرفی شد
  • انجام بیش از ۲۲۰ میلیون نوبت واکسیناسیون طیور در خوزستان
  • خرداد، اصفهان میزبان المپیاد جهانی فیزیک
  • واکسیناسیون دام‌های منطقه شِوی دزفول علیه تب برفکی
  • انجام ۹۰۰ هزار نوبت واکسیناسیون رایگان دام‌ در رامهرمز
  • زنان باردار به مراقبت بیشتری در برابر سرخک نیاز دارند
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • اجرای طرح انتخاب مشارکتی ارقام گندم دیم (PVS) در منطقه بکشلوچای