Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن تقدیر از مشارکت خیّران و مردم استان تهران در پویش نذر قربانی با ارائه گزارشی از نذورات جمع آوری شده به مناسبت عید سعید قربان، گفت: مردم استان تهران در قالب پویش نذر قربانی بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این میزان ۳ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به کمیته امداد ارائه شده و مابقی از طریق مراکز نیکوکاری زیر نظر کمیته امداد استان تهران جذب و میان نیازمندان توزیع شده است.

پرپنچی بیان کرد: نذورات قربانی متناسب با جمعیت خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان شناسایی شده بسته بندی و توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران همچنین به اجرای طرح اطعام غدیر به مناسبت عید غدیر خم اشاره کرد و گفت: با همکاری مراکز نیکوکاری استان تهران یک میلیون و ۱۱۵ هزار پرس غذای گرم در سطح استان طبخ و توزیع شد.

وی با بیان اینکه با کمک خیّران و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین ۱۳۲۵ بسته معیشتی میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد، بیان کرد: همچنین ۲۵ هزار و ۷۶ بسته معیشتی میان نیازمندان شناسایی شده توسط مراکز نیکوکاری توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: اجرای طرح‌های حامی آرزو‌ها و شوق دیدار از دیگر برنامه‌های این اداره کل به مناسبت عید غدیر بود که در همین جهت آرزوی ۳۸ یتیم و فرزند محسنین برآورده شد و همچنین ۳۴ حامی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با ۷۰ یتیم و فرزند محسنین دیدار و از آن‌ها دلجویی کردند.

وی در پایان به ارسال ۱۰۰ هزار بسته ماکارونی برای نیازمندان خوزستانی اشاره کرد و گفت: به منظور کمک به خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا ۱۰۰ هزار بسته ماکارونی از محل کمک‌های مردمی تأمین و برای توزیع میان نیازمندان به استان خوزستان ارسال شد.

پرپنچی افزود: ارزش این میزان ماکارونی ارسال شده ۵۰۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید

توزیع ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان استان تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد حمایت از محرومان کمیته امداد استان تهران میان نیازمندان توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد عسکری بابیان اینکه سنت حسنه کمک به فقرا برگرفته از سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است گفت: برگزاری جشن‌های گلریزان برای حمایت از محرومین و نیازمندان و استفاده از ظرفیت مسئولان و نیکوکاران از مهمترین اقدامات کمیته امداد در راستای فقرزدایی است.

عسکری با اشاره به اینکه جشن گلریزان با هدف جمع آوری کمک به طرح قرض ماندگار، اکرام ایتام و محسنین، تأمین جهیزیه، درمان و... برگزار شد گفت: در این مراسم مبلغ ۷ میلیارد ریال توسط خیرین تعهد شد.

رئیس کمیته امداد نوشهر خاطر نشان کرد: در نوشهر۴۱۷۳ خانوار تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

جشن گلریزان با عنوان دست‌های ماندگار با حضور مهدی قربانی قائم مقام، احمد سعادت مدیر امورشعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، حبیب الله قلی پور مدیر حراست کمیته امداد استان، دکتر رستم زرودی فرماندار شهرستان نوشهر، یزدان کرد بخشدار مرکزی، و جمعی از خیرین،  به میزبانی فرمانداری نوشهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • سوغات منشی ناصرالدین‌شاه برای تهرانی‌ها
  • مطالعات جدید برای ایجاد توازن میان مناطق غنی و فقیر درون استان ها / شاخص های توسعه درون استان‌ها نامتعادل توزیع شده اند
  • آزمون سخت دولت برای باز کردن گره حمل‌و‌نقل شهروندان تهرانی!
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟
  • خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند
  • (تصاویر) تغییر ظاهری بزرگ ابراهیم رئیسی؛ پای عمل پزشکی در میان است؟