Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@09:56:53 GMT

عفو و تخفیف ۳۱۶ محکوم تعزیرات حکومتی با موافقت رهبری

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۷۹۲

عفو و تخفیف ۳۱۶ محکوم تعزیرات حکومتی با موافقت رهبری

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علیرضا نورنژاد اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، تعداد ۲ هزار و ۸۲۵ نفر از محکومین محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضائی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی از سراسر کشور مورد عنایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نظارت بر اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در این عفو رهبر معظم انقلاب، ۳۱۶ نفر از محکومین سازمان تعزیرات حکومتی مشمول عفو یا تخفیف مجازات واقع شده‌اند که با دستور ریاست عالی سازمان جهت اعمال به ادارات کل اجرایی سراسر کشور ابلاغ شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عفو زندانیان عفو رهبری سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده کشف ۳۰ هزار دلار از ۲ مسافر به مقصد آمریکا در شعبه سوم بدوی تعزیرات شیراز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود و کافی نبودن توضیحات متهمان پیرامون پرونده، تخلف قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط ارزهای کشف شده، هر کدام از متهمان را به پرداخت هفت میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی ارزهای کشف شده محکوم و جمعاً به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: مأموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شهرستان شیراز این تخلف را هنگام بازرسی از مسافران در فرودگاه کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: خروج ارز از کشور بیش از ۵ هزار یورو و جابجایی بیش از ۱۰ هزار یورو معادل آن با سایر ارزها درون کشور قاچاق محسوب و پرواز و خروج مسافر تا تعیین تکلیف تخلف و پرداخت کامل جریمه ممنوع می‌شود.

کد خبر 6085097

دیگر خبرها

  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • نقش مشکوک ویراستی در ویترین سازی برای مسئولان
  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان