Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:سیل روز دوشنبه ۲۰میلیارد تومان به ابنیه فنی و راه‌های این استان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جواد حق لطفی در این باره اظهار کرد: این میزان خسارت به پل‌ها، ابنیه فنی و راه‌های بخش های مرکزی و آبگرم شهرستان آوج و الموت شرقی و غربی وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد:راهداران استان از عصر روز گذشته تاکنون با تمامی توان و امکانات و تجهیزات  در مناطق سیل‌زده استقرار یافته و در حال انجام فعالیت هستند. 

حق‌لطفی ادامه داد: در حال حاضر ۹۰راهدار در قالب ۹تیم عملیاتی به همراه ۶۰دستگاه ماشین‌آلات مشغول هدایت و بازگشایی و پاکسازی ریزش های ناشی از سیل در مناطق سیل‌زده استان هستند. 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی راهداران و تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی خسارات به وجود آمده شاهد تسریع در بازسازی و زدودن اثرات ناشی از سیل باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راهداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی سیستان و بلوچستان رایگان شد

  محمدهادی طهرانی‌مقدم اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی، بازدید از تمامی ابنیه‌ها و محوطه‌های تاریخی استان در روز ۳۰ فروردین ماه رایگان است.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: شعار امسال روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی با عنوان «بحران‌ها و منازعات از دریچه منشور ونیز» انتخاب شده است و ایکوموس (شورای بین‌المللی ابنیه و محوطه‌ها سازمانی برای نگهداری و پاسداری از اماکن میراث فرهنگی در سراسر جهان) به کشور‌ها توصیه کرده که در این باره برنامه‌های خود را ارائه دهند.

وی ادامه داد: در سیستان و بلوچستان بیش از ۱۶۰۰ بنا و محوطه تاریخی ثبت شده وجود دارد که در این روز برای بازدید عموم علاقه‌مندان به صورت رایگان دایر خواهد بود و راهنمایان نیز توضیحات لازم را ارائه می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز در اقبالیه+ فیلم
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • بازدید از بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد