Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاکپور مدیر کل دفترامور روستایی وشورا‌های استانداری مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک از آغاز کار اعضای جدید شورا‌های اسلامی روستا‌های استان مرکزی از ۱۴ مرداد خبر داد.

پاکپور افزود: پس از تایید انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی ۲ هزار و ۴۷۷ نفر به عنوان اعضای شورا‌های اسلامی ۸۰۱ روستا از چهاردهم مردادماه کار خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در سطح روستا‌های استان مرکزی ۷۷۲ روستا شورای سه نفره و ۲۹ روستا شورای پنج نفره دارند که در کنار نهاد دهیاری‌ها نقش اساسی در پیشبرد اهداف توسعه ایفا می‌کنند.

ثبت نام از داوطلبین انتخابات شورا‌های روستا‌ها در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ فروردین ماه امسال بود؛ و انتخابات در تاریخ ۲۸ خردادماه امسال برگزار شد.

انتهای پیام  / ج 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اسلامی استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد

ایسنا/یزد در پی استعفا «عباس عاصی‌زاده» عضو سابق ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان، مراسم تحلیف «سید محمد حسینی‌پور» عضو جدید شورا در صحن علنی پارلمان محلی برگزار شد.

«سید محمد حسینی‌پور» عضو جدید شورای اسلامی شهر اردکان در این نشست ضمن قدردانی از تلاش و خدمات خالصانه «عباس عاصی‌زاده» عضو سابق شورای اسلامی شهر اردکان و فرزند سردار رشید اسلام و بنیان‌گذار تیپ الغدیر استان، شهید عاصی‌زاده در بخشی از صحبت‌های خود بر تداوم وفاق و همدلی تاکید و اظهار کرد: همدلی و همزبانی بین مسئولان شهر باید در جهت توسعه اردکان تقویت یابد.

وی افزود: وجود شکاف بین بخش‌های مختلف، پیشرفت را دچار مشکل می‌کند و حتی موارد اندک هم باید رفع شود تا مسئولان با تفاهم و همدلی به دور از مناقشات سیاسی و جناحی مشکلات مردم را پیگیری کنند.

این عضو شورا در ادامه با اشاره به اینکه اعضای شورا نباید چیزی جز رضای خدا و مصلحت شهر و شهروندان را در نظر داشته باشند؛ یادآور شد: شورا دور از هرگونه مسائل سیاسی، منیت و به صورت خالصانه در راستای پیشرفت شهر گام بردارد و زمانی موفق است که اتحاد و همدلی در میانشان وجود داشته باشد و این موج را به مردم انتقال دهد.

در پایان این مراسم، «سید محمد حسینی‌پور» سوگندنامه عضویت در ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان را قرائت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳ هزار نفر از آب شرب در روستا‌های کردستان
  • استقبال گردشگران نوروزی از روستای نمونه گردشگری در نیر
  • معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • انتخاب روستای فهرج یزد به عنوان روستای هدف گردشگری
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • روستای فهرج یزد به روستای هدف گردشگری تبدیل می‌شود
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • روستای اصفهک طبس روستایی با قدمت 400 سال در دل کویر