Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تنفیذ حکم سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس دولت سیزدهم، صبح سه‌شنبه (۱۲ مرداد) در حسینیه امام خمینی بیت مقام معظم رهبری برگزار شد. رهبر انقلاب در این مراسم تاکید کردند: دولت باید مظهر وفاق باشد. بعضی از این تغایرهای موهومی که در بین مردم وجود دارد، اینها را بایستی با نگاه وفاق‌آمیز و نگاه ملاطفت به عموم مردم باید این توهمات را تضعیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت‌وگوی صادقانه با مردم هم یکی از همین کارهایی است که به مردمی بودن دولت کمک می کند؛ حرف زدن با مردم از روی صداقت، با قطع نظر از پیرایه‌های سیاسی.

دریافت 167 MB

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سيدابراهيم رئيسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید امیدآفرینی

هشدار رهبر معظم انقلاب در باره وحدت کلمه را باید جدی گرفت. آن هم در شرایطی که بیش از هر زمان دیگری کشور به آن نیازمند است. دشمن صهیونیستی به خود اجازه داده به کنسولگری کشورمان در سوریه حمله و چند مقام ارشد نظامی کشورمان را شهید کند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، حسن رشوند در یادداشتی نوشت: هشدار رهبر معظم انقلاب در باره وحدت کلمه را باید جدی گرفت. آن هم در شرایطی که بیش از هر زمان دیگری کشور به آن نیازمند است. دشمن صهیونیستی به خود اجازه داده به کنسولگری کشورمان در سوریه که حکم خاک ایران را دارد حمله و چند مقام ارشد نظامی کشورمان را شهید کند. 

رهبر معظم انقلاب بار دیگر در میان این همه موضوعات مهمی که وجود دارد در یک خطبه کوتاه چند دقیقه‌ای نماز عید فطر، در کنار مسئله فلسطین و رنج بزرگی که این روز‌ها مردم مظلوم غزه می‌کشند، موضوع وحدت و ضرورت آن را مطرح کردند و فرمودند: «من بر وحدت کلمه تأکید می‌کنم. مردم عزیز، جوانان عزیز، فعالان سیاسی، فعالان اجتماعی، فعالان رسانه‌ای! بدانید توفیق در توحید کلمه است، توفیق در وحدت کلمه ملت ایران است. اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه‌گیری و وحدت را شکستن و دودستگی‌ها و دو‌گروهی‌های جعلی درست کردن، به زیان کشور است، به زیان دین شما است، به زیان دنیای شما است، به زیان قوت شما است.»

پیش‌تر نیز رهبر انقلاب در دیدار مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بیان کرده بودند: «اینکه می‌گوییم دشمن در حال ضعیف شدن است به معنی ناتوانی او از مکر و نقشه‌کشی و ضربه زدن نیست. بنابراین ما یعنی آحاد مردم و مسئولان باید بیدار و مراقب باشیم. تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی دو هدف اساسی و جدی آن‌ها است، اما ما هم در مقابله با دشمن به شدت جدی هستیم و اطمینان داریم دشمنان ایران عزیز، به شرط مراقبت، بیداری و هوشیاری ملت و مسئولان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.»

از قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون اتفاقاتی در کشور افتاده که به نوعی هر کدام از آن‌ها وحدت ملی را نشانه رفته و ناقوس تفرقه را به صدا درآورده است. در آستانه انتخابات، جریانی برای از دور خارج کردن رقبای خود متوسل به اخباری جعلی و تلفیقی از راست و دروغ کرد که نتیجه آن بیش از آنکه تنور انتخابات را بتواند گرم کند، وحدت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی را نشانه رفت. هنوز ذهن مردم به آرامش نرسیده بود که داستان آیت‌الله صدیقی و زمین‌های ازگل و حوزه علمیه آن به یکباره در صدر اخبار قرار گرفت و به روایت دیگر ترند شد. هیچ کس هم از خودش سؤال نکرد چرا باید این اخبار در آستانه سال جدید و در حالی که رسانه‌های رسمی تعطیل یا پرچم نیمه بر افراشته دارند و دید و بازدید‌های نوروزی بازتاب دهنده خوبی برای این اخبار راست و دروغ است، انتشار یابد. 

در این شرایط، از رهبری نظام گرفته تا مقامات نظامی و مسئولان اجرایی، بحث تنبیه این رژیم جنایتکار را مطرح می‌کنند، اما برخی با این استدلال که هر گونه اقدام علیه اسرائیل منجر به واکنش تندی از سوی این رژیم و حامیانش خواهد بود تلاش دارند برای یک موضوع روشن که حکم آن تعیین شده است، شبهه وارد کنند و در موضوعی که مسئولان کشور به وحدت کلمه رسیده‌اند، ایجاد تردید کنند. طبیعی است اگر وحدتی در انجام موضوعی صورت نگیرد حتی اگر اقدامی انجام شود، نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد. وحدت کلمه نسخه‌بخش یک کشور است. ما با همین وحدت کلمه بود که رژیم پهلوی را ساقط کردیم. با همین وحدت کلمه بود که هشت سال با دشمن بعثی جنگیدیم و او را شکست دادیم. با وحدت کلمه، 45 سال است که کشور را از گردنه‌های بسیار سخت عبور دادیم. یقیناً تنها با همین وحدت کلمه است که می‌توانیم بر مشکلات پیش رو فائق آمده و از دامنه پیشرفت کشور به قله برسیم. 

آنچه دشمن شماره یک وحدت کلمه مردم و مسئولان خواهد بود نه اختلاف سلیقه، بلکه ستیزه کردن و بگو مگو‌های بی‌حاصل است که بعضاً در کشور شاهد آن هستیم. اینجا اگر مراقبت نشود و بنا به فرمایش امیرالمؤمنین (ع) در نامه 69 نهج البلاغه که می‌فرمایند «آبروی خود را آماج تیر گفتار دیگران قرار نده و هر چه شنیدی بازگو مکن»، عمل نکنیم، یقین بدانیم که شیرازه حکمرانی کشور را دچار مشکل و زمینه ورود بدخواهان و دشمن در کمین نشسته را فراهم کرده‌ایم. 

همه مسئولان و دلسوزان انقلاب باید این را بدانند آنچه اکنون بیش از همه امید را در جامعه افزایش و مردم را به آینده کشور امیدوار می‌کند وحدت کلمه و همگرایی بین مسئولان با هم و مردم است نه بیان سخنان اختلاف انگیز و ناامید کننده. بنابراین، برای رسیدن به این مقصود، لازم است مسئولان و همه آن کسانی که با افکار عمومی سرو کار دارند و دستی در فضای رسانه‌ای و مجازی دارند، کم حرف بزنند و آنچه را هم می‌گویند فقط نوای خوش وحدت و یکدلی از آن بیرون بیاید.

منبع: جوان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ حبیب الله احمدی
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • پیش بینی ۳۵ سال پیش رهبر معظم انقلاب درباره قدرت ایران |‌ ویدئو
  • افقی‌سازی مسکن را به مردم بسپارید نه به انبوه‌سازها!
  • مشارکت ساختارمند نه صرفاً تزئینی
  • اصلی‌ترین محور انقلاب اسلامی در دوران کنونی حکمرانی مردم است
  • نگاهی به مقوله پیروزی
  • اعلام حمایت مردمی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یزد
  • مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • کلید امیدآفرینی