Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-10@05:56:36 GMT

افتتاح باجه بانک مهر در سروآباد کردستان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۹۴۴

باجه بانک مهر ایران در سروآباد کردستان با حضور امام جمعه این شهر، نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد، فرماندار شهرستان و مدیر شعب بانک مهر ایران در استان کردستان افتتاح شد.

به گزارش پول نیوز، این باجه با هدف دسترسی راحت‌تر مردم شریف شهرستان سروآباد و نیز ارائه‌ خدمات نوین بانکداری اسلامی برای ترویج سنت نیک قرض‌الحسنه به شهروندان این شهرستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم اسعدی مدیر شعب بانک مهر ایران در استان کردستان، ایجاد این باجه را از خواسته‌های اصلی مردم این شهرستان عنوان کرد و تحقق این امر خیر را نیز از برکات رویکرد بانک مهر ایران در امر خدمت‌رسانی به مردم و همچنین توجه مدیران این بانک به مردم سروآباد دانست.

اسعدی در ادامه اظهار کرد: بانک مهر ایران خدمت‌رسانی و ترویج سنت قرض‌الحسنه را نسبت به کسب منافع مادی در اولویت قرار داده و همین موضوع موجب شده که مردم و مشتریان این بانک همیشه به این مجموعه وفادار بمانند.

شیوا قاسمی‌پور نماینده مردم سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از اسعدی و مجموعه بانک مهر ایران، اظهار کرد: حقیقتاً بانک مهر ایران؛ بانکی مردمی است و به دور از منافع مادی حاضر شده در این شهرستان باجه تأسیس کند تا مردم این منطقه از خدمات این بانک ارزشی بی‌بهره نمانند و بر همین اساس اقدمات این مجموعه شایسته تقدیر است.

امام جمعه شهرستان نیز گفت: امیدواریم با حضور با برکت بانک مهر ایران در شهرستان، مردم با ایمان و معتقد این منطقه از خدمات این بانک بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است، باجه شهرستان سروآباد تحت نظارت شعبه مریوان (کد ۵۴۰۵) در خیابان اصلی سروآباد واقع شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک مهر تسهیلات پول نیوز قرض الحسنه بانکداری اسلامی بانک مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه ۲۰۰۰ دلار ارز سهمیه‌ای بگیریم؟

متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب ارزی و انجام مراحل قانونی آن به دریافت ۲۰۰۰ یورو یا دلار اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام بانک مرکزی، متقاضیان دریافت ۲۰۰۰ یورو یا دلار، ابتدا ملزم به افتتاح حساب ارزی برای دریافت این ارز هستند.

در مرحله نخست، باید با مراجعه به یکی از بانک‌ها و افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه ارزی، اقدام کرد. در این مرحله هزینه‌ای از متقاضیان دریافت نمی‌شود.

پس از آن با دریافت پیامک تایید و پرینت افتتاح حساب ارزی از بانک، به صرافی‌های مجاز مراجعه و اقدام به پرداخت معادل ریالی ارز کرده و سپس پیامک تایید واریز به حساب ارزی خود را دریافت می‌کنند.

در مرحله بعد، متقاضیان دریافت ارز می‌توانند بعد از گذشت پنج روز از مراحل فوق به بانک مراجعه کرده و اسکناس ارز را از بانک دریافت کنند.

متقاضیان توجه داشته باشند که کارمزد برداشت اسکناس، پنج درصد بوده و دریافت هرگونه کارمزد دیگر غیر مجاز است.

همچنین حساب ارزی باید حداقل شش ماه با حداقل موجودی ۱۰۰ دلار یا یورو مفتوح بماند.

دیگر خبرها

  • سه‌شنبه‌های امید؛ افتتاح مدرسه ۲ کلاسه در رضویه
  • چگونه می‌توانیم ۲۰۰۰ دلار ارز سهمیه‌ای بگیریم؟
  • چگونه ۲۰۰۰ دلار ارز سهمیه‌ ای بگیریم؟
  • برای دریافت ۲۰۰۰ دلار، حساب ارزی افتتاح کنید
  • چگونه ۲۰۰۰ دلار ارز سهمیه‌ای بگیریم؟
  • ۲۵۰۰ کلاس درس در شهرستان مشهد ساخته می‌شود
  • آیین ضیافت افطاری روزه اولی‌ها در سروآباد
  • بخش«آی.سی.یو عفونی» بیمارستان شهرقدس افتتاح می‌ شود
  • بخش«آی.سی.یو عفونی» بیمارستان سردار سلیمانی شهرقدس افتتاح می‌ شود
  • کمک‌های نقدی مردم ایران به غزه به بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان رسید