Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@06:01:18 GMT

فوت ۵۰ کرونایی در ۲ روز در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۹۴۶

فوت ۵۰ کرونایی در ۲ روز در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در جلسه صبح امروز ستاد استانی مقابله با کرونا، ۵۰ بیمار در بیمارستان‌های استان در ۴۸ ساعت گذشته بر اثر کرونا جان باختند.
به گفته عبدالرضا فاضل در حال حاضر یک هزار و ۷۳۶ بیمار در بیمارستان بستری هستند که ۱۸۱ نفر در بخش مراقبت‌‌های ویژه بستری هستند که ۶۳ نفر به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار گلستان در جلسه تاکید کرد: مردم هزیز من بارها در صدا و سیما اعلام کردم امکانات با توجه به حجم بیماران کافی نیست و مراقب خودتان باشید.
هادی حق‌شناس گفت: بر اساس مصوبه ستاد تمامی بخشداران و فرمانداران نظارت کنند هر مراسم عروسی در باغ، تالار یا منزل شخصی برگزار می‌شود، مالک مکان بدون اغماض به دستگاه قضایی معرفی شوند.
وی اضافه کرد: تا شنبه برگزاری هرگونه مراسم در آرامستان‌ها بجز تدفین متوفی ممنوع است.
استاندار گلستان گفت: دورکاری کارمندانی که دو دوز واکسن را دریافت کرده و از آن دو هفته می‌گذرد لغو و باید در محل کار حاضر باشند.
حق‌شناس بیان کرد: حرکت خودروهای عروس در شهرهای استان ممنوع است و پلیس در صورت مشاهده خودرو را توقیف خواهد کرد.
خبر در حال تکمیل است...
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: گلستان بیمارستان مرگ صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت چالش مهم مرکز استان گلستان از زبان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حجت مقسم در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان با حضور نادری فرماندار بیان کرد: در شهر گرگان با 7 چالش عمده شهری مواجه هستیم که باید برای رفع آن اقدامات فوری انجام داد.

مقسم افزود: «ترافیک» اولین معضل شهر گرگان است، از این رو بازگشایی محور طبیعت و محور کمربندی – سرخنکلاته ضروری است که باید سایر دستگاه ها در این زمینه با شهرداری همکاری داشته باشند.

وی از «پرشدن ظرفیت آرامستان فعلی» و نیز «جذب سرمایه گذار» برای پروژه های عمرانی را به عنوان دیگر چالش های مدیریت شهری برشمرد.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر گرگان به موضوع احداث «تله کابین» اشاره کرد و گفت: باوجود آنکه تمامی مجوزهای تله کابین اخذ شده و استاندار نیز کاملاً حمایت کرده، هنوز تکلیف احداث تله کابین در شهر گرگان مشخص نیست که جای سوال دارد.

مقسم از تیمداری «بسکتبال» به عنوان یکی دیگر از چالش های شهری نام برد و بیان کرد: تیمداری بسکتبال حدود 80 میلیارد تومان هزینه در بردارد که تامین آن از توان شهرداری خارج و نیاز است سایر ارگان ها در این بخش کمک رسانی کنند.

وی در خصوص سایر چالش های شهری اظهار کرد: «انتظارات فزاینده سایر دستگاه ها» و انداختن تکالیف محوله خود بر دوش شهرداری گرگان موجب شده چالش بعدی که همان «دور شدن شهرداری از وظایف اصلی خود» است به وجود بیاید.

مقسم با بیان اینکه شهروندان خواستار رفع این چالش های شهری هستند، تصریح کرد: انتظار داریم سایر دستگاه ها با ما همکاری و همراهی نزدیک داشته باشند و بر ظرفیت مدیریت شهری گرگان اضافه کنند.

وی در پایان از شورای ششم به عنوان شورای «فسادستیز» یاد و تاکید کرد هیچ یک از اعضای شورای انقلابی در پرونده های فساد دخیل نبوده اند.

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • استاندار گلستان: عملیات وعده صادق اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان را به دنیا نشان داد
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • رژیم صهیونیستی تنبیه شد
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد
  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش
  • هفت چالش مهم مرکز استان گلستان از زبان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر گرگان