Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، لیلا بهزادی سه شنبه در جریان مراسم افتتاح این پروژه تصریح کرد: بوستان بانوان شامل پیست دوچرخه سواری، پیست پیاده روی، شهربازی کودکان و همچنین وسایل ورزشی_تفریحی بانوان از جمله میز تنیس است که در فاز بعدی بتوانیم شاهد افتتاح استخر سرپوشیده بانوان نیز باشیم.

عضو شورای پنجم شهر لامرد افزود: با وجود اینکه این پارک دارای کد سازمان برنامه و بودجه کشور است اما متأسفانه ۴ سال قبل هیچ‌گونه کمک استانی به این مجموعه نشد از این رو شهرداری در این زمینه تأمین اعتبار کرد که امیدواریم در سال‌های آینده کمک شایانی به این مجوعه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: زمین چمن مجموعه دارای پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی و در انتظار فرش چمن است که در فاز بعدی مجموعه به بهره‌برداری برسد.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر لامرد با اشاره به جمعیت و نقش قابل توجه بانوان در این شهر گفت: با توجه به صنعتی شدن شهرستان، برنامه شورای اسلامی شهر لامرد در دوره پنجم افزایش ظرفیت‌ها و جذابیت‌های شهری این شهر در راستای جذب افراد غیربومی و همچنین افزایش رفاه بومیان به ویژه بانوان بود لذا با پیگیری‌های مجدانه ای که طی یکسال اخیر انجام شد خوشبختانه شاهد افتتاح پارک اختصاصی بانوان در لامرد هستیم.

احمد حق شناس با ابراز خرسندی از حضور نماینده‌ای از بانوان در شورای اسلامی شهر لامرد افزود: خوشبختانه در دوره پنجم، بانوان شهر لامرد در شورای شهر دارای نماینده بودند که این به نوبه خود موجب پیگیری امورات آنان، چه شخصی و چه عمومی شد.

کد خبر 5271882

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک بانوان لامرد افتتاح طرح عمرانی ویروس کرونا عید غدیر خم واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها اردبیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام محرم 1400 شهر لامرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز گفت: پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد.

علی اصغر اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: توسعه فضای سبز شهری و فضای ورزشی به‌ویژه فضای اختصاصی ویژه بانوان یکی از اولویت‌های مدیریت شهری اهواز است، در همین راستا تکمیل و بهسازی دو پارک بانوان شهروند و ولی‌عصر (عج) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پارک بانوان ولی‌عصر (عج) سال‌ها به علت وجود مشکلات تعطیل و بدون استفاده بود و با اقداماتی که انجام شد این پارک نوسازی و بهسازی شد و بانوان اهوازی می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز ادامه داد: سیستم برق و روشنایی پارک یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پارک بود که نصب ۱۰۰ عدد پروژکتور و هفت پایه روشنایی، این مشکل را رفع کرده است، علاوه بر آن نواقص سرویس‌های بهداشتی این پارک نیز برطرف و نوسازی شد.

اسدالهی اضافه کرد: برای اینکه شهروندان و خانواده‌ها با حضور در پارک ولی‌عصر (عج) لحظات خوب و خوشی را داشته باشند، پنج قطعه ست ورزشی کامل در این پارک نصب شد تا هم بزرگسالان و کودکان از آن‌ها استفاده کنند، علاوه بر آن هشت نیمکت و چهار مَنقل بتنی نیز نصب شده است.

وی تصریح کرد: با هدف بهبود و توسعه فضای سبز این پارک علاوه بر لکه‌گیری و هَرس چمن ۱۲۰ اصله نهال از انواع مرکبات، یوکا و گلکاری‌های زیبا کاشته و آبنمای ورودی پارک نیز راه‌اندازی شد.

کد خبر 747083

دیگر خبرها

  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز
  • گلایه عضو شورای اسلامی از احداث نشدن باغات بانوان در سطح شهر شیراز
  • گلایه عضو شورای اسلامی شهر شیراز از احداث نشدن باغات بانوان در سطح شهر شیراز
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی
  • تسکیل مجلس مشورتی بانوان
  • افتتاح سه پارک در سطح منطقه پنج شهرداری
  • ۳ پارک در منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه افتتاح شد
  • افتتاح ۳ پارک در منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه