Web Analytics Made Easy - Statcounter

در المپیک توکیو ۱۸ مورد دیگر ابتلا به کووید – ۱۹ مشاهده شد که در مجموع اکنون آمار نزدیک به ۳۰۰ نفر است.

به گزارش ایلنا، برگزارکنندگان مسابقات المپیک توکیو روز سه شنبه گفتند ۱۸ نفر دیگر که در بازی‌های المپیک توکیو مشارکت داشته‌اند، مبتلا به کووید-۱۹ بوده‌اند و تعداد کل مبتلایان از ابتدای ماه جولای به ۲۹۴ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از موارد تازه تأیید شده شناگر هنری یونانی است که در دهکده ورزشکاران اقامت داشت. سایرین، ۱۰ نفر پیمانکار، پنج نفر مقامات مرتبط با بازی‌ها، یکی داوطلب و دیگری عضو خبرنگاران است.

مسئولان برگزاری مسابقات گفتند که از مجموع افرادی که به تازگی شناسایی شده‌اند، ۱۲ نفر ساکن کشور ژاپن هستند. این ارقام شامل موارد اعلام شده توسط دولت‌های مرکزی و محلی در ژاپن نمی‌شود.

کمیته سازماندهی مسابقات المپیک و پارالمپیک همچنین گفت که ۴۱۹۹۷ نفر از خارج از کشور ژاپن برای بازی‌ها از روز یکشنبه وارد این کشور شده‌اند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک توکیو ژاپن المپیک المپیک توکیو توکیو توکیو ۲۰۲۰ توکیو کرونا ژاپن کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ دنیای ورزش؛ ادعای دوپینگ گسترده در چین

تیم تحقیقاتی ARD و نیویورک تایمز ادعا کردند ۲۳ شناگر چینی علیرغم مثبت بودن تست دوپینگشان، مجوز شرکت در بازیهای المپیک توکیو را دریافت کردند چون نهادهای حاکم با مقامات چینی توافق‌های پشت پرده‌ای داشتند تا این ورزشکاران در المپیک حضور داشته باشند.

روزنامه دیلی تلگراف سیدنی روز شنبه خبر داد که آزمایش شناگران چینی به دلیل وجود ماده تری متازیدین، داروی قلب چند ماه قبل از شروع بازیهای المپیک توکیو ۲۰۲۰ مثبت شد. این آزمایش به دلیل همه‌گیری کرونا به تعویق افتاده بود. 

مقامات ضد دوپینگ چین پس از اینکه نتایج آزمایش‌ها مثبت شده هیچ جریمه‌ای لحاظ نکردند تا این ورزشکاران در بازیهای المپیک حضور داشته باشند. ترکیب تیم شنای ۳۰ نفره چین در توکیو شش مدال از جمله سه مدال طلا کسب کرد.

بر اساس گزارش ARD و نیویورک تایمز، آزمایش ۲۳ شناگر چین قبل از توکیو مثبت بوده است. یک تیم تحقیقاتی از ARD، و نیویورک تایمز پرونده ادعایی دوپینگ گسترده را فاش کردند و حالا باید دید مقامات کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون جهانی شنا، چه تصمیمی خواهند گرفت. 

به گزارش نیویورک تایمز، حتی FBI نیز شروع به بررسی دقیق این موضوع کرده است.

این اتفاق می‌تواند منجر به از دست دادن مدال‌های چین در رشته شنا در بازیهای المپیک توکیو شود. 

دیگر خبرها

  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • ۴ سهمیه با قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • بانوی قایقران ارومیه، سهمیه المپیک گرفت
  • آقامیرزایی مسافر المپیک شد
  • نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل شد
  • شوک بزرگ دنیای ورزش؛ ادعای دوپینگ گسترده در چین
  • ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک
  • رونمایی از لباس رسمی ژاپن در المپیک پاریس