Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:01:19 GMT

هشدار شهرداری برای تخریب پنت هاوس رونالدو!+عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۰۱۴۸

هشدار شهرداری برای تخریب پنت هاوس رونالدو!+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «TVi24» پرتغال خبر داد شهرداری لیسبون به کریستیانو رونالدو هشدار داده تا اتاق شیشه ای که در پشت بام پنت هاوس خود ساخته را در مدت 15 روز آینده تخریب کند.

رونالدو این اتاق شیشه ای روی پنت هاوس 6.5 میلیون یورویی اش در لیسبون را بدون مجوز ساخته که شهرداری در این رابطه به فوق ستاره یوونتوس هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو برای کسب مجوز قانونی نیاز به یک ماه زمان دارد تا پروسه قانونی را طی کند اما رونالدو با هشدار شهرداری تا 15 روز آینده مواجه است که احتمال دارد این اتاق شیشه ای را تخریب شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
 روح‌الله خوشبخت با اشاره به آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.
وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه  خودداری شود.

دیگر خبرها

  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی ۱۰ میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی