Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی صفایی دبیر هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت: از آنجایی که وسایل و تجهیزات ورزشی به دلیل استفاده پی در پی مستهلک می‌شود نیاز است که به‌صورت دوره‌ای تعویض شود.

او با بیان اینکه برخی از خانه‌های ورزش روستایی چند سال قدمت دارد و این خود به خرابی وسایل ورزشی منجر شده است خاطرنشان کرد: میز تنیس روی میز، تاتامی، فوتبال رو میز و انواع توپ‌های ورزشی از جمله وسایلی است که باید با اقلام نو جایگزین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان با اشاره به اینکه تجهیز هر خانه ورزش بالغ بر ۲۰ میلیون تومان هزینه دارد تصریح کرد: برای نوسازی خانه‌های ورزش مورد اشاره هشت میلیارد تومان نیاز است.

صفایی با بیان اینکه ۶۰۰ خانه ورزش روستایی در استان فعالیت دارند ادامه داد: این اماکن ورزشی نقش بسزایی در توسعه ورزش در مناطق محروم و روستا‌ها داشته است و بخصوص در بخش ورزش بانوان شاهد فعالیت بیشتر دختران و زنان هستیم.

او به افزایش رشته در این خانه‌های ورزشی اشاره و خاطرنشان کرد: توپ والیبال، فوتسال و فوتبال در فصل تابستان در اختیار جمعیت روستایی قرار می‌گیرد تا بتوانند به این ورزش‌ها هم بپردازند.

دبیر هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان، شناسایی استعداد‌های جدید را از دیگر ثمرات پیشرفت ورزش در مناطق روستایی دانست و گفت: برای مثال از چنین مناطقی از استان اصفهان در رشته‌های شطرنج و تنیس روی میز به تیم‌های ملی نفراتی معرفی شدند.

بر اساس نتایج سرشماری سال ۹۵، جمعیت استان اصفهان پنج میلیون و ۱۲۰ هزار و ۸۵۰ نفر متشکل از یک میلیون و ۶۰۸ خانوار است که از این تعداد ۱۹۶ هزار خانوار روستایی هستند.

حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه در استان اصفهان فعالیت دارند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه ورزش روستایی نوسازی تجهیزات ورزشی استان اصفهان ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود

تین نیوز

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از نوسازی ناوگان این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: در نخستین گام از نوسازی ناوگان از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده چرخ جدید به ناوگان اضافه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، هادی اسحاقیان اظهار کرد: از اوایل سال ۱۴۰۱ با سیاست گذاری کلان انجام شده در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برنامه ریزی برای نوسازی ناوگان این سازمان انجام و در دو قالب ماشین آلات خدمات شهری و ماشین آلات عمرانی اقدامات لازم برای نوسازی انجام شده است.

اسحاقیان افزود: در این ارتباط چندین مناقصه برای خرید ماشین آلات مختلف در سال گذشته انجام شد و با تعیین پیمانکار، فرایند ساخت مکانیزم ها و ماشین آلات آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده چرخ جدید به ناوگان اضافه شد و در حال ارائه خدمات است و از این طریق توانسته ایم خدمات را با کیفیت مطلوب تری ارائه کنیم.

اسحاقیان ادامه داد: امیدواریم تا نیمه سال ۱۴۰۳، ماشین آلات و مکانیزم های جدیدی به ناوگان سازمان اضافه شود و از این طریق بتوانیم فرایند نوسازی را تقویت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • ساخت ۱۵۰ هزار مسکن استطاعت پذیر در تهران | ۵۵۰۰ خانه فرسوده و خطرناک نوسازی می شوند
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود