Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان ارومیه و محمدپور معاون منابع نیروی انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در عصر پایان سفرکاری بازدید از حوزه قضایی شهرستان بوکان در منزل خانواده معزز شهید گل محمدی حضور یافت و با آن‌ها دیدار کرد. خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان به همراه مجیدی دادستان ارومیه و محمدپور معاون منابع نیروی انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در عصر پایان سفرکاری بازدید از حوزه قضایی شهرستان بوکان در منزل خانواده معزز شهید گل محمدی حضور یافت و با آن‌ها دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدپور، معاون منابع نیروی انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت:شهدای نظام بهترین الگو و درس اخلاق برای تاسی جوانان میهن اسلامی هستند که سیره و راه آن‌ها باید برای نسل جدید کشور نهادینه شود.

وی افزود: شهدا صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و گرامیداشت یاد وخاطره آن‌ها تکلیف همه هست.
محمدپور، با اشاره به اینکه صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای مردم یک الگو و درس بزرگ است، بیان داشت: توانمندی و پیشرفت‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین جان فشانی‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.

در پایان این دیدار، رئیس کل به همراه معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و رئیس دادگستری شهرستان بوکان ضمن اهدای لوح و هدایایی، از خانواده گرانقدر شهید گل محمدی که در سال ۶۳ در شهرستان شاهین دژ به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود تجلیل کردند.   بیشتر بخوانید: دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با خانواده معزز شهدای مهاباد   انتهای پیام/ برچسب ها: دیدار با خانواده شهدا دستگاه قضایی تکریم آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دیدار با خانواده شهدا دستگاه قضایی تکریم آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی دادگستری استان خانواده معزز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان

محمود اسپانلو گفت: این فرد با این ادعا که نسبت خانوادگی نزدیکی با یکی از مسئولان قضایی استان دارد، سعی داشت مانع از توقیف قانونی خودروی خود توسط پلیس شود.

اسپانلو افزود: معرفی به عنوان مشاور ارشد نیرو‌های مسلح استان و نماینده ستاد کل نیرو‌های مسلح از دیگر عناوینی بود که این فرد برای پیشبُرد کار‌های خود، جعل کرده بود.

وی گفت: متهم پس از رصد‌های اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان دستگیر و پس از تفهیم اتهام و به منظور تکمیل تحقیقات امروز روانه زندان شد.

دادستان مرکز استان گفت: افراد و به ویژه مدیران در صورت مواجهه با افرادی که با انتساب خود به مسئولان قضایی، سعی در پیشبُرد اقدامات خود دارند، موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۵۸۰ و یا مراجعه حضوری به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان واقع در اداره کل دادگستری گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • دستگیری فامیل قلابی یکی از مسئولان قضایی استان
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی