Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد آرزومند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام تخت های عادی، ویژه و بخش اورژانس بیمارستان امیرالمومنین شامل ۱۲۰ تخت در اشغال بیماران کرونایی هستند.

وی با بیان اینکه آمار بیماران سرپایی مراجعه کننده به این بیمارستان نسبت به هفته های قبل، ۲ برابر شده است افزود: پیش از این روزانه به طور متوسط ۲۵۰ بیمار تنفسی به بیمارستان امیرالمومنین اهواز مراجعه می کردند اما اکنون این رقم به بیش از ۵۰۰ نفر در روز رسیده که نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی بستری بیماران در این مرکز درمانی گفت: اگر ظرفیت بیشتری داشتیم قطعا میزان بستری ها نیز  ۲ برابر می شد. اکنون با تمام توان در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستیم و امیدواریم هر چه زودتر از این پیک عبور کنیم.

وی افزود: روزانه بین ۶۰ تا ۷۰ بیمار بدحال به این بیمارستان مراجعه می کنند که به صورت سرپایی و با دریافت دارو رمدسیور درمان می شوند در حالی که باید در سیستم درمان بستری شوند.

آرزومند گفت: پیک جدید بیماری از پیک های قبلی به مراتب قوی تر و قدرت سرایت آن بیشتر است به گونه ای که آمار بیماران از پیک قبلی بالاتر رفته است. قطعا اگر بیماران سرپایی مراجعه کننده به این مرکز را جزو بستری ها حساب کنیم آمار بستری ها در این بیمارستان به ۲۰۰ نفر می رسد.

وی با بیان اینکه از لحاظ تجهیزاتی مشکلو کمبودی  در این بیمارستان وجود ندارد افزود:مهمترین مشکل ما کمبود نیروی انسانی است. می توانیم فضای بیشتری را به بیماران کرونایی اختصاص دهیم اما نمی توانیم نیروی پرستار و بهیار مورد نیاز را تامین کنیم.

رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز گفت: خوشبختانه تمام پرسنل این مرکز واکسینه شده اند و شبانه روز به بیماران خدمت رسانی می کنند. 

وی افزود: در حال حاضر چهار بیمار اینتوبه ای در بیمارستان امیر المومنین بستری هستند ضمن اینکه آمار فوتی ها افزایش یافته و به طور میانگین روزانه یک فوتی کرونایی داریم.

در حال حاضر ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز واکسن کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز واکسن کرونا بیمارستان امیرالمومنین اهواز بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم

۶ دستگاه همودیالیز مدل ۱۰۲۲ ATF (آریا طب فیروز) ساخت ایران به ارزش ۱۵ میلیارد ریال، از هیئت امنا صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، تحویل مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا قم شد.

 با اضافه شدن این دستگاه‌ها به بیمارستان، خدمات رسانی به بیماران افزایش می‌یابد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • فرار مالیاتی با پوزهای نمایشی
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم
  • آیا موسیقی درمانی برای همه مردم مناسب است؟