Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد در صورت پیوستن ام باپه به مادرید یک دومینو اتفاق خواهد افتاد.

کریستیانو رونالدو یک فصل دیگر با یوونتوس قرارداد دارد و در ایتالیا در مورد اینکه او در این تیم ادامه می دهد یا خیر هیچکس مطمئن نیست.

 در همین راستا CorriereTorino امروز گزارشی منتشر کرده است و در آن مدعی شده است که اگر کریستیانو رونالدو یک سال دیگر در یووه بماند، این اتفاق علی رغم میل باطنی وی خواهد بود و در کنار آن به طور همزمان ژرژ مندس با باشگاه پاری سن ژرمن و چند باشگاه دیگر در حال مذاکره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود در صورت جدایی ام باپه پاریس و پیوستنش به رئال مادرید، رونالدو می تواند گزینه اصلی پاریس برای جانشینی وی باشد.

در همین راستا آریدو برایدا مدیر ورزشی سابق بارسلونا نیز شرایط را قطعی نمی داند و عفیده دارد  با توجه به شرایط سخت اقتصادی که برای همه وجود دارد، رونالدو در یووه ماندنیست اما برای بازیکنان بزرگی چون رونالدو، همیشه تا آخرین لحظه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

اخبار داغ 

عکس خاص سارا و نیکا با همسر مهدی قائدی ! / آبی یا قرمز؟! برترین های قرن با کامل انجینی: گلر در اندازه ناصر حجازی داشتیم اما او از لحاظ شخصیتی اسطوره است تیم منتخب لیگ بیستم از نگاه طرفداری | احمد نور بهترین بازیکن فصل اجرای فن دیدنی محمدعلی گرایی روی حریف کوبایی / فیلم فوری؛ عدم حضور هری کین در تمرینات تاتنهام به دلیل اصرار بر جدایی لورل هوبارد به عنوان اولین وزنه بردار تراجنسیتی، امروز در المپیک وزنه می‌زند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه هواداران پاری سن ژرمن در خیابان‌های بارسلونا پیش از دیدار برگشت دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

ساعت 22:30 امشب بارسلونا و پاری سن ژرمن دیدار برگشت خود در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد. دیدار رفت در پاریس با پیروزی 3-2 آبی و اناری ها خاتمه یافته بود.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • رژه هواداران پاری سن ژرمن در خیابان‌های بارسلونا پیش از دیدار برگشت دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • الهام گرفتن ژاوی از مارادونا پیش از مصاف با پاری سن ژرمن / فیلم
  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم
  • ساعت دقیق بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ادامه انتقادها از انریکه: از امباپه درست استفاده نمی‌کنی!
  • تیزر باشگاه بارسلونا برای جدال با پاری سن ژرمن
  • پدری: مدافعی مانند پائو کوبارسی ندیده‌ام
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست
  • غول نیجریه‌ای جانشین امباپه در پاریس می‌شود؟