Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:52:13 GMT

مرد بدون جایگزین بسکتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۰۳۲۷

مرد بدون جایگزین بسکتبال ایران

به گزارش ایرنا، تیم ملی بسکتبال ایران با برگزاری سه بازی در المپیک و شکست در مقابل تیم‌های جمهوری چک، آمریکا و فرانسه به کار خود در این مسابقات پایان داد اما نکته مثبت این بازی‌ها، درخشش ستاره ۳۶ ساله بسکتبال کشورمان بود.

«حامد حدادی» که با پشت سر گذاشتن یک مصدومیت شدید توانست خود را به بازی‌های المپیک توکیو برساند، در سه دیدار تیم ایران توانست عملکرد خوب و مثبتی داشته باشد، تا جایی که «وینسنت کوله» سرمربی تیم ملی فرانسه پس از دیدار با تیم ایران در نشست خبری اظهار کرد: ایران مقابل ما خوب بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص حامد حدادی که بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او در ۳۶ سالگی عالی بازی می‌کند.

حال می‌خواهیم نگاهی به آمار حدادی در این سه دیدار داشته باشیم.

جمهوری چک: 

مرد ۲۱۸ سانتی‌متری بسکتبال ایران در دیدار با جمهوری چک توانست ۱۵ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و یک بلاک به گل داشته باشد. 

آمریکا: 

او در دیدار دوم مقابل آمریکا نیز ۱۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و یک بلاک داشت. 

فرانسه:

اوج درخشش حدادی در دیدار سوم و در مقابل فرانسه رقم خورد. جایی که او آمار ۱۸ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ بلاک را برای خود ثبت کرد. 

حدادی در دیدارهای آمریکا و فرانسه توانست لقب بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن ایران را نیز در اختیار بگیرد. عملکرد خوب ستاره بسکتبال ایران و از آن سمت عملکرد ضعیف دیگر بازیکنان جایگزین حدادی در پست سِنتر، این موضوع را به هماه نشان داد که در این پست جایگزینی مناسب برای شماره ۱۵ تیم ملی بسکتبال ایران وجود ندارد.

حدادی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد: فعلا قصد خداحافطی از تیم ملی را ندارم، اما سعی می‌کنم کم‌تر باشم و فقط برای بازی‌های مهم حضور پیدا کنم. دوست دارم تا وقتی که می‌توانم امتیازآور باشم، تیم ملی را کمک کنم. همه می‌گویند که سن من بالا رفته اما بازیکنانی هستند در کشورهای مختلف که تا ۴۰ سالگی بازی می‌کنند.

بدون شک با بالاتر رفتن سن حدادی، ترس نبود همچین بازیکنی در تیم ملی به وجود می‌آید و ما امیدواریم بسکتبال ایران بتواند در این مدتی که حدادی هنوز خداحافظی نکرده، بتواند جایگزین مناسبی برای این ستاره پیدا کند.   

  البته که ما در المپیک فرصت میدان دادن به جوانانی چون سالار منجی، کیوان ریایی و امیرحسین خندان پور از دست دادیم و به جای آنها به بازیکنان با کیفیت پایین میدان دادیم.

برچسب‌ها حامد حدادی تیم ملی بسکتبال ایران المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حامد حدادی تیم ملی بسکتبال ایران المپیک توکیو حامد حدادی تیم ملی بسکتبال ایران المپیک توکیو بسکتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته با برد زمین را ترک کرد اما یولیان ناگلزمان خوشحال نیست، البته دلیل عدم خوشحالی او به تیمش مربوط نمی‌شود.

تیم ملی آلمان شب گذشته در بازی دوستانه با نتیجه 2-1 هلند را از پیش رو برداشت. این نتیجه 4 روز پس از آن اتفاق افتاد که آن‌ها فرانسه را 2-0 مغلوب خود کرده بودند.

آلمان به نظر به یک تیم مدعی تغییر چهره داده و یولیان ناگلزمان باید خوشحال باشد اما علیرغم پیروزی، سرمربی تیم ملی آلمان پس از سوت پایان بازی از شرایط موجود در دویچه بانک پارک فرانکفورت ناراحت بود.

ناگلزمن در مصاحبه‌ای با RTL پس از پایان بازی گفت:"متأسفانه زمین بازی فاجعه بود.  بسیاری از بازیکنان لیز خوردند. مخصوصا جمال موسیالا روی دریبل‌هایش."

در واقع اشاره ناگلزمان به  موقع دقیقه 81 موسیالا بود که با لغزش و عدم کنترل خوب  نتوانست یک موقعیت گل مناسب را وارد دروازه کند. به غیر از این ناگلزمان حتی گلی که تیمش دریافت کرده بود را به گردن زمین فرانکفورت انداخت!

ناگلزمان درباره گلی که تیمش دریافت کرد گفت:"البته که ضربه خوبی نبود اما مشکلات دیگری هم وجود داشت. فکر می‌کنم جاناتان تاه می تواند آن توپ را در یک زمین معمولی به راحتی کنترل کند."

ناگلزمان همچنین درباره بازیکنانی که برای این دو بازی به اردوی آلمان دعوت نشدند، گفت:"اگر همه آماده باشند، در تابستان 10 بازیکن را جایگزین نخواهیم کرد. نه حتی 5 بازیکن. شاید فقط 1-2 بازیکن جایگزین شوند. آن‌هایی که اینجا نبودند الان باید بهتر از کسانی باشند که اینجا هستند‌."

دیگر خبرها

  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • اخراج مهاجران بی خانمان از پاریس در آستانه المپیک
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • هندبالیست ساحلی جوان ایران در تیم منتخب المپیک بازی می کند
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!
  • یازده بازیکن برای قهرمانی اروپا پیدا شدند!