Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شد، مدیران، خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های استان با حضور بر سر مزار سعید شفاعت از شهدای مدافع سلامت شیراز، ضمن قرائت فاتحه ، یاد و خاطره وی را گرامی داشتند و به فعالان حوزه سلامت در کارزار مبارزه با کرونا خداقوت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین، خانواده سعید شفاعت شهید مدافع سلامت تکریم شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در سخنانی در حاشیه این آیین گفت: با توجه به اهمیت پاسداشت خون شهیدان که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جانفشانی و از خودگذشتگی کردند، بر خود واجب می دانیم در روزهای متفاوت ملی و مذهبی به زیارت قبور شهدا بیاییم.
صابر سهرابی با اشاره به اینکه اگر در کشور ما آرامش و آسایشی هست از برکت خون این شهدای والا مقام است، اظهار کرد: بنابر این چراغ را در دست می گیریم و دنباله رو شهدا خواهیم بود و امیدواریم همه مردم و اصحاب رسانه، قدر این عزیزان را بدانند که هرچه داریم از این عزیزان داریم.
وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع سلامت در راه دیگری جانفشانی کردند، افزود: شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس و امروز هم شهدای مدافع سلامت به جمع شهدای ما پیوسته‌اند و امیدوارم ما هم بتوانیم در راه این عزیزان گام برداریم.

به یاد اولین روزنامه‌نگار کشور
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در ادامه اظهار داشت:‌ هفته خبرنگار امسال متفاوت تر از سال های گذشته و با پاسداشت شهدای مدافع سلامت و به یاد اولین روزنامه نگار کشور «میرزا صالح شیرازی» برگزار می شود.
وی گفت:‌ اصحاب رسانه، اصحاب همیشه حاضر در صحنه های سخت و دشوار کشور هستند، آنان بدون هیچ چشمداشتی در خط مقدم سختی های روزگار بوده‌اند.
سهرابی با اشاره به اینکه در این هفته دیدار با اصحاب رسانه و تجلیل از آنان را خواهیم داشت، اظهار داشت: با توجه به تفاهم نامه ای که بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت راه و شهرسازی منعقد شده است و قولی که سال گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصحاب رسانه برای تامین مسکن آنان دادند، این قول عملیاتی شد، یازدهم مردادماه جاری، ابلاغیه آن به استان رسید که در هفته خبرنگار موارد آن را به اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر و جامعه هدف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام خواهیم کرد که این عزیزان هم دارای مسکن شوند.

واکسیناسیون ۱۸۸ تن از اصحاب رسانه فارس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه ما از چند روز قبل با همکاری مرکز بهداشت «شهدای والفجر» هماهنگی ها را انجام دادیم و چیزی در حدود ۱۸۸ نفر از عزیزان اصحاب رسانه دز اول را دریافت کردند، تاکید کرد: برای جاماندگان از این لیست هم اعلام شد تا فهرست را رسانه ها به ما اعلام کنند تا ما به مرکز بهداشت اعلام کنیم و آنان هم دز اول دریافت کنند و این آمادگی از سوی مرکز بهداشت وجود دارد.
وی افزود: در برخی شهرستان های فارس هم واکسیناسیون اصحاب رسانه آغاز شده و برخی از شهرستان ها هم که هنوز کار را آغاز نکرده اند تا آخر هفته، این واکسن را دریافت خواهند کرد.

شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ در مزارشریف افغانستان به شهادت رسید و پس از آن، شورای فرهنگ عمومی کشور، این روز را در تقویم رسمی به نام روز خبرنگار نام نهاد.

برچسب‌ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس روز خبرنگار شهدای مدافع سلامت شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس روز خبرنگار شهدای مدافع سلامت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس روز خبرنگار شهدای مدافع سلامت شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

کد خبر 6088671 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری + تصاویر