Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@12:57:20 GMT

لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب معابر شهر شادگان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۰۴۶۶

لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب معابر شهر شادگان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کیانی راد پیش از ظهر امروز در بازدید از مناطق مختلف این شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وظایف دادستانی صیانت از حقوق عامه است و بر اساس قوانین و مقررات دادستان به عنوان مدعی العموم مکلف است در مواردی که بهداشت عمومی در معرض تهدید قرار می‌گیرد ورود کند و اقدامات لازم قانونی را در جهت حل مشکل انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان ادامه داد: مشکل سرریز فاضلاب در برخی از خیابان‌ها و معابر تبدیل به معضلی شده که سلامتی مردم را تهدید می‌کند. دادستانی به عنوان مدعی العموم، علاوه بر بازدید میدانی اقدامات قانونی فوری در جهت حل مشکل انجام داده و تا برطرف شدن این معضل پیگیری‌های مستمر را انجام خواهد داد. کیانی راد در پایان برای مشکلات مربوط به فاضلاب شهر شادگان ضرب الاجل تعیین و اعلام کرد: قانونگذار برای کسانی که بهداشت عمومی جامعه را تهدید کنند تا یک سال حبس در نظر گرفته و در همین راستا، برای افرادی که این وضعیت نامطلوب بهداشتی را در شهر شادگان ایجاد کرده‌اند پرونده قضائی تشکیل شد. کد خبر 5271914

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری خوزستان آب و فاضلاب خوزستان شادگان ویروس کرونا عید غدیر خم واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل محرم 1400 ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: به دلیل انجام تعمیرات در خطوط اصلی شبکه توزیع آب همدان، امروز سه‌شنبه از ساعت هشت صبح الی ۱۴ قسمت‌هایی از مناطق شهر همدان قطع می‌شود.

براساس این اطلاعیه، خیابان هنرستان، محوطه نستوه، شکریه، کمال آباد، سعیدیه، مهدیه، سلمان، زمانی و پشت بیمارستان بوعلی با قطعی احتمالی و یا افت فشار آب روبرو خواهند بود.

دفتر روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شهروندان خواست با رعایت الگوی مصرف و قطع مصارف غیر ضروری، یاری رسان این شرکت در توزیع آب شرب باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • احمدیان: مشکل بزرگ‌تر در بقا و ثبات این کشورها خواهد بود
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • آب گرفتگی معابر عمومی در روستای منصوریه دستگردان 
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان
  • اصلاح و بازسازی ۱۷۰۵ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع شادگان