Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علیرضا عبادی ظهر سه شنبه در دیدار با رئیس و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: امروز مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با مقدمات لازم مردم را در جریان برنامه‌های انقلابی قرار می‌دهد که بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه پشتوانه انتخابات و انواع راهپیمایی‌ها، حضور مردم است، بیان‌کرد: علی‌رغم اینکه ما در شرایط کرونایی بوده و برگزاری تجمعات مشکل داشت ولی دیدیم که در موضوعاتی چون راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی مردم حضور پرشکوهی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی ادامه‌داد: فراهم کردن شرایط حضور مردم در برنامه‌های انقلابی باید با توجه به مقتضیات روز و به صورت هنرمندانه و مبتکرانه فراهم شود تا شهروندان از نظر روانی نیز اشباع شوند.

وی با تأکید بر اینکه در این برنامه‌ها باید از تکرار پرهیز کرد، گفت: در پایان کار برنامه‌های انقلابی باید نقاط ضعف و قوت شناسایی شود تا هیچ گاه دچار تکرار نشده و پیام‌های ارزشی هنرمندانه به جان مردم تزریق شود و از نوآوری کاذب نیز باید پرهیز کرد.

انتقال پیام‌های انقلابی در قالب جملات روان و قابل باور برای مردم باشد

نماینده ولی‎‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: انتقال پیام‌های انقلابی باید در قالب جملات روان و سلیس و قابل باور برای مردم باشد تا بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

عبادی با تأکید بر اینکه حضور مردم در برنامه‌های انقلابی یک پشتوانه عظیم است، بیان‌کرد: از طرف دیگر باید واژه تبلیغ را در واژه «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» به درستی بشناسیم و رسالت خود را نه بر اساس سلیقه شخصی و سیاسی که بر اساس ملاک‌های دینی و اسلامی انتقال دهیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما غیر از ظلم و ستم و ویرانی چیزی ندارند، افزود: با این وجود دشمن با شیوه تبلیغاتی دقیق و در قالب یک فرمول روشن و با استفاده از سینمای هالیودی باطل خود را حق جلوه می‌دهند و باور کاذب در مخاطب ایجاد می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: از دیگر موارد موفق بودن دشمن در تبلیغات هماهنگ بودن در تبلیغات است و یک سخن را مرتب تکرار و آن را در اذهان قابل می‌کند.

عبادی یادآور شد: اینکه دشمن از آن سوی آب‌ها بر ذهن فرزند من تأثیر می‌گذارد ولی من در خانه خود نمی‌توانم یک حرف حق را به او منتقل کنم نشان از یک ناکارآمدی در سیستم تبلیغی و فرهنگی ما دارد.

کد خبر 5271848

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ویروس کرونا عید غدیر خم واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل محرم 1400 ایلام برنامه های انقلابی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیام تسلیتی ماموستا فخری امام جمعه سابق جوانرود را از علمای پیشتاز در تبیین حقایق انقلاب دانستند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملأ احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تألم این‌جانبان گردید.

آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.

ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.

این‌جانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نمائیم.

کد خبر 6088605

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی