Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار داشت: دستیابی به اهداف مد نظر در امر به معروف و نهی از منکر نیازمند تلاش جدی و همگانی است.

وی با اشاره به تغییر دولت و روی کار آمدن دولت جدید با رویکرد جدید و ایجاد تحول در روال برنامه‌های اجرایی کشور، اضافه کرد: در مبحث امر به معروف و نهی از منکر نیاز هست که ما نیز برنامه جدید و تحولی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امر به معروف کشور داشتن برنامه قابل سنجش و ارزیابی را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: ما باید نقشه راهی مشخص کنیم که در این نقشه راه هر قسمتی نقش خودش را مشخص کند.

وی ادامه داد: برای این مسئله ما نیاز داریم که دبیران استانی هر کدام یک برنامه تحولی کاربردی و مسأله محور مشخص یک ساله ارائه کنند و در این برنامه مشخص شود که هر استان قرار است در آینده به چه نقطه‌ای برسد.

نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، دکتر سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف کشور و معاون وی، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و اعضای استانی این ستاد به شکل ارتباط تصویری برگزار شد.

کد خبر 5271935

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر امر به معروف و نهي از منكر ویروس کرونا واکسن کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل ایلام محرم 1400 امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خضر فقیه ظهر دوشنبه در تجمع اعضای این مجموعه که در پی حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه در عملیات (وعده صادق) برگزار شد، گفت: اهداف مجمع رهروان امر معروف و نهی از منکر استان بوشهر اهدافی مردم پایه و عمومی به شمار می‌آید که شایسته است در راستای بهتر اجرا شدن آن مقامات قضائی حمایت خود را از این مجمع افزایش دهند.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر توجه مسئولین ذیربط را به مسائل فرهنگی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تجمعات مردمی در حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه در عملیات وعده صادق نشان دهنده حضور و مشارکت مردم در اقدامات فرهنگی است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات شاخص این مجمع در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، پیگیری مطالبات مردمی، اقدامات فرهنگی متعدد، فعالیت در فضای مجازی و زمینه‌سازی برای اشتغال جوانان برخی از اقدامات شاخص این مجمع محسوب می‌شود.

کد خبر 6085423

دیگر خبرها

  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد
  • رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را صادر کرد
  • دبیر ستاد امر به معروف: بسیاری از فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب که اخیراً در فضای مجازی پخش می‌شود قدیمی است و دارند به اسم درگیری‌های امسال بازنشر می‌کنند
  • ستاد امر به معروف کارش بگیر و ببند نیست/ بیش‌تر فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب، قدیمی است
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری گشت ارشاد
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب
  • لزوم اجرایی شدن مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق