Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:46:58 GMT

خلل آموزشی در دوران کرونا باید جبران شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۰۷۵۲

خلل آموزشی در دوران کرونا باید جبران شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار مهاباد اظهار کرد: علی رغم تمام تلاش مجموعه آموزش و آموزش در زمان تحصیل در دوران کرونا و سختی مضاعف برای معلمان، امکان جایگزینی مناسب برای آموزش‌های حضوری وجود ندارد و باید در ایام واکسیناسیون عمومی این خلل جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدرلو افزود: توجه به آموزش و پرورش و اهیمت به جایگاه معلمان که حاصل یک عمر رنج والدین را در اختیار داشته ضروری است.

فرماندار مهاباد با اشاره به کسب چندین رتبه ۲ رقمی توسط دانش آموزان در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰، اضافه کرد: عملکرد دبیران و مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان برای کسب این مهم به ویژه در دوران کرونا جای قدردانی دارد.

کریم سلیمانی مدیر آموزش و پرورش مهاباد هم گفت: کسب تعداد قابل توجه رتبه‌های ۲ و سه رقمی توسط دانش آموزان این شهرستان در کنکور سراسری بی سابقه بوده که طی مراسمی از تمام آن‌ها قدردانی خواهد شد.

چالش دانش آموزان در شرایط کرونایی تا اعلام نرخ شهریه مدارس در سال تحصیلی پیش رو و کسب رتبه‌های برتر استانی در ساماندهی فضای آموزشی موضوع سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مهاباد بود.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ویروس کرونا معلمان نمونه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ترویج ساده‌زیستی با توجه به مقتضیات زمان به ویژه در سطح دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی‌مرادی، امروز -چهارشنبه هشتم فروردین- در نشست اعضای شورای معاونان با مدیران تاکستان، آوج، اسفرورین، خرمدشت، ضیاءآباد و شال اظهار کرد: توجه به آموزش و پرورش توجه به اصل نظام است، اگر این حوزه درست شود حوزه‌های دیگر در جامعه روان‌تر کار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خیلی تلاش می‌کند و رهاوردهای بسیار خوبی هم دارد که باید در سطح جامعه تبیین شود، اضافه کرد: دقت کنید در ستادها و مراکز اسکان نوروزی هنگام پذیرش میهمانان این ایام حرمت ماه مبارک رمضان و مسائل شرعی و حدود الهی حفظ شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان همچنین شعار سال مقام معظم رهبری را چراغ راه همه مسئولان و مردم توصیف کرد و گفت: تقویت روحیه کار و در هنرستان‌ها علاوه بر آن روحیه تولید هم مدنظر قرار گیرد، اولویت اول ما تقویت روحیه کار باشد، پشت میز نشینی و رخوت و سستی شتاب اقتصادی ایجاد نخواهد کرد.

سیاهکالی‌مرادی ادامه داد: پرهیز از مصرف‌گرایی در تمام حوزه‌ها مورد توجه واقع شود، ادارات باید پرچمدار این امر باشند، همچنین ترویج ساده‌زیستی با توجه به مقتضیات زمان به ویژه در سطح دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان در دستور کار قرار گیرد.

وی با ذکر اینکه استفاده از کالای ایرانی در تمام زمینه‌ها از جمله در بحث اهدای جوایز مسابقات استانی و شهرستانی سرلوحه امور باشد، گفت: توجه به تقویت حس وطن‌پرستی و روشنگری اهداف دشمن در بحث تحریم‌ها باید در صدر کارهای شما باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تأکید بر لزوم تعامل با مسئولان شهرستانی، هم‌اندیشی مدیران و رؤسای نواحی و مناطق با همدیگر افزود: آموزش و پرورش استان عملکرد قابل قبولی داشت که حاصل تلاش‌های شما عزیزان در نواحی و مناطق بود و تداوم این تلاش‌ها و توفیقات مورد انتظار است.

کد خبر 739566

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • تمرین‌های تمرکزی باید جایگزین تمرین‌های عادی شود
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار
  • میزبانی ۸۳۸ هزار فرهنگی در مراکز آموزشی کشور / رتبه دوم اصفهان در اسکان نوروزی فرهنگیان