Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان دبیر جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت گفت: فرایند داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت انجام و نفرات برگزیده مشخص شدند.

سعیده آقاخانی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بر این اساس ۳ اثر به عنوان آثار برتر و ۲۰ اثر به عنوان آثار برگزیده جشنواره مشخص شدند و حدود ۱۰۰ اثر نیز برای نمایشگاه و فروشگاه آتی انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: داوران این جشنواره آقایان مهدی پرستار شهری و احمد میرزایی خرم و خانم آزاده مرادی از اساتید نقاشی دانشگاه بوعلی سینا هستند.

 آقاخانی بیان کرد: با پایان فراخوان جشنواره، ۱۸۰ اثر به دبیرخانه رسید که طبق فراخوان در تکنیک و سبک آزاد و با موضوع محیط زیست، طبیعت و محیط‌بان ارائه شد.

وی اظهار کرد: کم‌سن‌ترین شرکت کننده این جشنواره هنرمندی ۱۱ ساله و مسن‌ترین آنها هنرمندی ۷۰ ساله است و هنرمندانی از استان‌های همدان، خوزستان، تبریز، مرکزی، تهران، شیراز، کهکیلویه و بویر احمد، یزد، ایلام لرستان،زنجان، مازندران در جشنواره شرکت کردند.

آقاخانی مطرح کرد: خلق اثر هنری با موضوع حفظ طبیعت و محیط زیست، چالشی ارزشمند است که آثار مبارکی از جمله توجه هنرمندان عرصه نقاشی و هنرمندان تجسمی به اهمیت موضوع دارد که در صورت برگزاری نمایشگاه و فروشگاه، به مثابه یک رسانه ذهن بازدید کنندگان و خریداران آثار هنری را نیز به این سو هدایت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بحرانی بیماری کرونا در استان و کشور، تا پایان وضعیت فعلی، برگزاری نمایشگاه و فروشگاه آثار و نیز مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان به تعویق افتاده است که در اولین فرصت با گذر از این بحران بهداشتی و سلامتی، در فضای باز شهر همدان اقدام به برگزاری خواهد شد و در صورت تداوم این وضعیت به مدت طولانی تر، در مورد برگزاری به صورت مجازی تصمیم گیری می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محیط زیست نقاشي نمايشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان

با اعلام فدراسیون کاراته آسیا آزمون کسب اولین درجه داوری کاراته قاره کهن ۱۲ اردیبهشت ماه در شهر سمرقند کشور ازبکستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، با اعلام فدراسیون کاراته آسیا آزمون درجه داوری (JB) آسیا 12 اردیبهشت ماه در شهر سمرقند کشور ازبکستان برگزار می‌شود.

داوران ممتاز ملی واجد شرایط و متقاضی شرکت در کلاس کسب اولین درجه آسیایی که حداقل دو مسابقه ملی در سال 1402 را قضاوت کردند، پس از قبولی در آزمون تئوری (به زبان انگلیسی) و عملی به این دوره اعزام می‌شوند.

برای ثبت‌نام و شرکت در این آزمون، داوران می‌بایست تا 17 فروردین ماه از طریق سامانه ملی کاراته اقدام کرده و همچنین معرفی‌نامه از هیئت کاراته استان‌شان جهت شرکت در این دوره را نیز دریافت کنند.

هروی: توقع مدالی را در سال گذشته برآورده نکردیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در غرب تحصیل کرد اما آثارش به شدت ایرانی است
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • «با طبيعت مهربان باشيم»؛ اولين پويش محيط زيستى سال جدید
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اُتیسم در کاشان 
  • طبیعتِ متفاوت فریده لاشایی را ببینید