Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@00:31:42 GMT

ستاره پرسپولیس یکی از رکورداران لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۰۸۴۰

ستاره پرسپولیس یکی از رکورداران لیگ برتر

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس موفق شد با پیروزی مقابل پیکان در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر به مقام قهرمانی بیستمین فصل این رقابت‌ها برسد. عنوانی که در چهار فصل گذشته هم به همین تیم رسیده بود. در مسیر رسیدن به این عنوان ارزشمند، ارکان مهمی نقش داشتند ولی نکته‌ای که به لحاظ فنی خیلی به چشم آمد آمار گل‌های خورده پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در طول این سال‌ها شاید تاکتیک‌های متنوع و سیستم‌های مختلفی را امتحان کرده باشد اما چه با برانکو، چه کالدرون و چه یحیی گل‌محمدی، همیشه خط دفاعی فوق العاده‌ای داشته و به جز یک فصل، بهترین خط دفاع تمام این فصول را به خود اختصاص داده است. سرخپوشان پایتخت در طی ۵ فصل اخیر و در ۱۵۰ بازی، تنها ۷۴ گل دریافت کرده‌اند که آماری بی نظیر است. اما برای ثبت چنین آماری نیاز به یک فرمانده مقتدر وجود دارد. دقیقا نقشی که سیدجلال حسینی برای پرسپولیس ایفا می‌کند.

سیدجلال حسینی کاپیتان تمام‌نشدنی سرخ‌پوشان در آستانه ۴۰ سالگی همچنان می‌درخشد و یکی از مهره های تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آید.

سیدجلال حسینی در طول تاریخ لیگ برتر ۳ رکورد منحصر به فرد هم دارد که شکستن آن کار هرکسی نیست و شاید سال ها طول بکشد تا بازیکنی به این رکوردها برسد. حسینی با ۹ بار قهرمانی در تاریخ لیگ برتر به یک رکورد جاودانه دست یافته است. همچنین سیدجلال توانسته با ۳ تیم سایپا، سپاهان و پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد که این موضوع هم در نوع خود یک رکورد به حساب می‌آید. حسینی در کنار این رکوردها، بیشترین قهرمانی را با پیراهن یک تیم در اختیار دارد که البته این رکورد را با کمال کامیابی نیا و بوژیدار رادوشویچ شریک است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سیدجلال حسینی پرسپولیس سیدجلال حسینی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس، ترسناک‌ترین میزبان لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم پرسپولیس در سال ۱۴۰۲ عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و ۲ قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را به نام خود زد. به نقل از فارس پرسپولیس در لیگ برتر امسال اما میزبان وحشتناکی بوده و سود خوبی از بازی‌های خانگی خود برده است. قرمز پوشان در ۱۱ دیداری که در لیگ برتر امسال میزبان بوده، ۱۸ بار موفق به گلزنی شده‌ و دروازه تمام حریفانش را حداقل با یک گل باز کرده‌ است.این عملکرد باعث شده تا پرسپولیس میزبان بی‌رحم لیگ برتر تا اینجا لقب بگیرد. 257 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888249

دیگر خبرها

  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • کنعانی به رکورد سیدجلال حمله می‌کند
  • (عکس) ستاره‌های پرسپولیس و استقلال روی پوستر تیم ملی ازبکستان
  • پرسپولیس بی‌رحم‌ترین تیم سال ۱۴۰۲
  • پرسپولیس، ترسناک‌ترین میزبان لیگ برتر