Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:28:07 GMT

وقوع سیل تاکنون در استان قزوین ۵ کشته به جا گذاشته است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۰۹۰۶

وقوع سیل تاکنون در استان قزوین ۵ کشته به جا گذاشته است

قدرت‌الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به حوادث طبیعی اخیر در سطح استان اظهار کرد: بارش شدید باران در منطقه‌ی آوج و در روستاهای قوروق و شهیدآباد سبب جاری شدن سیل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اذعان کرد: وقوع سیل در آوج ۳ فوتی و ۲ مفقودشده از روستاهای یاد شده به جای گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه سیل در آوج فروکش کرده است عنوان کرد: نیروهای هلال‌احمر، بسیج و سپاه هم‌اکنون در حال آب‌برداری از منازل هستند اما خوشبختانه هم‌اکنون مشکلی در خصوص اسکان، تغذیه، قطعی آب و برق و مسدود بودن جاده‌ها برای مردم وجود ندارد و وجود مشکل در برخی از لوله‌های آب نیز در حال ترمیم و برطرف شدن‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ابراز کرد: سیل در الموت نیز ۲ کشته مفقود برجای گذاشت که جنازه یکی از مفقودین پیدا شده و نیروهای هلال‌احمر درحال تلاش برای یافتن جنازه دیگر هستند.

وی ادامه داد: بارش شدید باران در منطقه الموت باعث قطعی برق ۲۰ روستا شده که برق ۱۷ روستا به طور کامل وصل شده و روستاهای باقی مانده نیز که عمده ترین مشکل آن‌ها به دلیل سقوط تیر برق بوده در حال پیگیری است.

مهدیخانی در پایان گفت: با توجه به در پیش رو داشتن بارندگی و رعد و برق از شهروندان می‌خواهیم از حضور در کنار رودخانه‌ها و ارتفاعات پرهیز کرده و در زمان بارش باران و باد از آسانسور استفاده نکنند همچنین با توجه به شرایط بارندگی لازم است استحکام و سازه مرغ‌داری‌ها و گلخانه‌ها توسط مالکین مورد بررسی قرار بگیرد تا حداقل امکان وقوع حوادث کاهش پیدا کند.

کد خبر 5271898

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل آوج ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا عید غدیر خم کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل محرم 1400 ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید

در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نهادهای مختلف به یاری مردم شتافتند و حالا کاروان کمک‌های نیرو زمینی سپاه به روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتیاری، در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نهادهای مختلف به یاری مردم شتافتند و حالا کاروان کمک‌های نیرو زمینی سپاه به روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری رسیده است.

این کاروان شامل 40 دستگاه خودرو حامل ارزاق، آرد، اقلام بهداشتی و اسباب بازی به ارزش بالغ بر 50 میلیارد ریال بوده که اقلام آن میان ساکنان روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری در حال توزیع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • بارش شدید باران و جاری شدن سیل در روستاهای نهوج و ظفرقند
  • فیلمی از وقوع سیلاب بر اثر بارش باران در روستای نایه
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین