Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@22:24:49 GMT

مرگ آخرین قصه ما نیست !

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۰۹۱۴

مرگ آخرین قصه ما نیست !

همین‌که به دشتی بزرگ رسیدند، محمود فرمان ایست داد و همه نشستند و او شروع به صحبت کرد. از معنویتی که نیروها با قدرت بیشتری جلو می‌برد و از شهدا؛ انگار دری به دنیایی تازه روی بچه‌ها باز کرد. حرف‌هایش خیلی به جان‌ودل بچه‌ها نشست.

به گزارش ایسنا،  «محبوب حبیب» زندگی‌نامه مستند سردار شهید محمود مرادی از فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله است که به همت نشر ۲۷ بعثت در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب به قلم لیلا خجسته‌راد و تحقیق راحله قرایی به نگارش درآمده است. نویسنده کتاب را با حال و هوای تهران در دهه چهل و تولد شهید شروع کرده است. هر چه در این کتاب جلوتر می‌رویم با یک سبک زندگی خانوادگی اسلامی و تربیت بچه‌های خانواده مرادی آشنا می‌شویم. لحظه‌هایی که خانه غرق در شادی است و خواننده لبخند به لبش می‌نشیند. این روایت تا روزهای انقلاب و حضور طولانی محمود در جنگ ادامه دارد. بچه‌های گردان حبیب عاشق محمود و بذله‌گویی‌هایش می‌شوند. محبوبشان است تا شلمچه که گردان را تنها می‌گذارد و به آرزوی خود می‌رسد اما هنوز هم محبوب حبیب است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «همین‌که به دشتی بزرگ رسیدند، محمود فرمان ایست داد و همه نشستند و او شروع به صحبت کرد. از معنویتی که نیروها با قدرت بیشتری جلو می‌برد و از شهدا؛ انگار دری به دنیایی تازه روی بچه‌ها باز کرد. حرف‌هایش خیلی به جان‌ودل بچه‌ها نشست.

می‌گفت یک کماندوی آمریکایی بیشترین آموزش‌ها و آمادگی نظامی را براش می‌گذارن؛ اما وقتی توی معرکه قرار می‌گیرد، نمی‌تونه شجاعت و سلحشوری زیادی از خودش نشون بده. درنتیجه مجبور میشن که مواد مخدر و مشروبات الکی استفاده کنن تا به ترسشون غلبه کنن؛ اما اینجا مرگ آخرین قصه ما نیست و قصه ما تازه بعد از مرگ شروع میشه و زندگی واقعی‌مون ادامه داره.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی 27 بعثت کتاب بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد ! |‌ استوری جالب هوتن شکیبا

به گزارش همشهری آنلاین، هوتن شکیبا با انتشار تصاویری از بازیگران و ستاره‌های خارجی که پوشش و استایلشان شبیه کت و شلوار قهوه‌ای کاراکتر پرطرفدار حبیب در سریال لیسانه‌هاست نوشت: «تیپ حبیب رو مسخره می‌کردین، کی ضرر کرد! دیدید حبیب جلوتر از زمانه خودش بود...»

کد خبر 846368 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد/ استوری جالب هوتن شکیبا
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد ! |‌ استوری جالب هوتن شکیبا
  • اهمیت توجه محمود نجم‌آبادی به نسخ خطی و ترجمه‌شان
  • پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد
  • خدمات محمود نجم‌آبادی به علم پزشکی
  • پل ژاپنی که به خاطر برج هایش معروف است(عکس)
  • کارل گوستاو یونگ؛ مردی که «خواب دید» و یک کتاب شگفت‌انگیز نوشت!
  • شیر مادر به توله‌های کوچک بالا رفتن از درخت را آموزش داد + فیلم