Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@21:17:58 GMT

ترسناک ترین مدال آور المپیک توکیو!

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۰۹۲۵

ترسناک ترین مدال آور المپیک توکیو!

 

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

 

ارواح در بیابان نِوادا!+ فیلم ماجرای جالب کشتی گربه ها در مسابقات المپیک! + فیلم جالب ترین قهرمان المپیک جهان !+ عکس پیدا شدن نوزاد رها شده میان زباله ها! شهری که فقط یک شهروند دارد!+ عکس لحظه صید ماهی توسط نهنگ کوهان‌دار + فیلم قدم زدن در یک پارک زیر آبی!+ فیلم تخریب پل در مازندران بر اثر سیل شدید + فیلم جزئیات کامل برگزاری مراسم تحلیف آیت الله رئیسی در مجلس ترسناک ترین مدال آور المپیک توکیو!+ عکس

 

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی المپیک توکیو کشتی گربه ها نوزاد در سطل زباله شهری با یک شهروند پارک زیر آب سیلاب مازندران تخریب پل جزئیات تحلیف در مجلس المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا که در ایالت پنسیلوانیا برگزار شد، دیوید تیلور، کشتی گیر نام آشنا برای ایرانی‌ها و دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک در دومین مبارزه خود مقابل آرون بروکس پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا و دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان در سال ۲۰۲۳ به میدان رفت.

تیلور در پایان در یک مبارزه سخت و نفس گیر با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا با قبول دومین شکست، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد.

این در حالی است که حسن یزدانی تا چند روز دیگر پس از پایان دوره نقاهت خود به تمرینات برمی‌گردد، اما قاسمپور که در پس از ناکامی در وزن ۹۷ کیلوگرم سودای بازگشت به وزن ۸۶ کیلوگرم را دارد، حالا برای رسیدن به میدان المپیک جدال سرسختی با حسن یزدانی خواهد داشت.

کد خبر 6083950 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • در خورشیدگرفتگی ۲۰ فروردین چه چیزهای عجیبی مشاهده شد؟
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک + فیلم
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد