Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@06:36:17 GMT

روحانی دفتر کار خود را به رییسی تحویل داد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۰۰۲

روحانی دفتر کار خود را به رییسی تحویل داد

رییس جمهور سابق پس از تنفیذ حکم رییس‌جمهوری دفتر کار خود را به حجت الاسلام رییسی رییس جمهوری تحویل داد.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی پس از پایان مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری به همراه حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نهاد ریاست جمهوری حضور یافت و رئیس جمهور سابق دفتر کار را به ایشان تحویل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، مراسم تنفیذ رئیس جمهور ساعتی قبل با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، رؤسای دو قوه مقننه و قضائیه، دبیر شورای نگهبان، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مقامات کشوری و لشکری در حسینه امام خمینی (ره) برگزار شد.

همچنین مراسم تحلیف حجت الاسلام رئیسی عصر پنجشنبه ۱۴ مرداد با حضور رئیس قوه قضائیه و نمایندگان کشورهای خارجی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 511961

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور حسن روحانی رئیس جمهور سابق دفتر ریاست جمهوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی پیش از سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم سمنان در مسجد امام(ره) این شهر گفت: مشکلات استان سمنان از جمله کمبود آب در مناطق مختلف در شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهور مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند احیای واحدهای راکد در استان سمنان، ادامه داد: تامین آب مورد نیاز صنایع در راستای احیای واحدهای راکد در مناطق مختلف این استان در برنامه است.

وی با اشاره به حضور پرشور شهروندان در آیین استقبال از رییس جمهور بیان کرد: مردم ولایت‌مدار استان سمنان در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات با حضور پرشور خود به دشمنان تودهنی می‌زنند.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: مردم استان هر جا که لازم باشد در پشتیانی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی و در پاسخ به دشمنان در صحنه حضور دارند و رفع مشکلات وظیفه مسوولان در قبال این دلبستگی و پایندی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: مسوولان در رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردمی اهتمام ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جشن تحویل مسکن ملی طرح جمعیت و جوانی در شاهرود آغاز شد
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • رییسی ۳ اردیبهشت به پاکستان می‌رود
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس‌جمهور
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور و فرماندهان نیروهای مسلح
  • رییسی و پوتین درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفتند؟
  • رییسی: ایستادگی یمن در بازدارندگی جنایات رژیم اسراییل موثر بود