Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس_همدان؛ "حاج حسن افلاکیان" معروف به حاج حسن ذاکر پیرغلام آستان اباعبدالله(ع) پس از عمری خدمت در دستگاه اهل بیت(ع) در سن ۸۷ سالگی روی در نقاب خاک کشید و در سجاده عشق به دیدار یار شتافت. 

او متولد ۱۳۱۳ شمسی در همدان بود و از ۱۵ سالگی مداحی در خانه اهل بیت(ع) را آغاز می‌کند و روزگاری صدایش خانه به خانه، حسینیه به حسینیه عرش را می‌لرزاند، مهمان منبر روضه‌اش مادر پهلوشکسته بود و زیارت عاشورای هفتگی‌اش که دیگر هیچ، انگار جان تازه‌ای بر کالبد آدمیان می‌دمید و سفری به همان سرزمین عشاق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او اربعین سال ۴۲ در سفر به کربلای معلی در تل زینبیه از خداوند طلب کمک می‌کند تا پرچم خانم زینب(س) را به اهتزاز درآورد، انگیزه‌ای که درست پس از بازگشت از آن سفر روحانی به تاسیس هیات حسینیه زینبیه در همدان ختم می‌شود.

حاج حسن مدتی در اثر کهولت سن چیز زیادی به یاد نداشت، عطای مادیات و حساب و کتاب را به لقایش بخشیده و تمام هوش و حواسش پی همان لبان تشنه و بیرق سیاه بود و اشعار حسینی در خاطرش خوش نشسته و با عشق برای سیدالشهدا اشک می‌ریخت.

انتهای پیام/۸۹۰۳۳/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: ذاکر اهل بیت پیرغلام امام حسین ع مداح اهل بیت حاج حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه ابلاغ شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی شمسی‌پور سخنگوی وزارت علوم در صفحه شخصی خود اعلام کرد: ‏با پیگیری وزارت علوم، موضوع تفکیک تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از ارتقای مرتبه آن‌ها توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و ابلاغ شد.‌ از این پس برای تبدیل وضع نیاز به احراز صلاحیت عمومی و کسب بخشی از امتیازات ارتقا خواهد بود. این مصوبه یکی از مشکلات فرایند استخدامی اساتید را مرتفع کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه ابلاغ شد
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس