Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:44:01 GMT

۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای طرح بیواتانول باشت مصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۰۲۸

۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای طرح بیواتانول باشت مصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله صمیمی دوست، ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در راستای رفع مشکلات طرح‌های صنعتی استان در دیدار استاندار با وزیر صمت، یکی از مشکلات طرح بیواتانول باشت که کمبود نقدینگی بود مطرح شد.

وی بیان داشت: با برگزاری نشست‌های فنی و کارشناسی تأمین اعتبار ۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح، توسط ای درو مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمیمی دوست افزود: حجم سرمایه گذاری طرح پالایشگاه سوخت سبز شهرستان باشت یکهزار میلیارد تومان بوده و این طرح یکی از پروژه‌های بسیار مهم کشور و استان است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مواد اولیه این کارخانه ذرت دانه‌ای است، به رونق بخش کشاورزی در این منطقه نیز می‌تواند کمک کند.

صمیمی دوست افزود: این طرح زمینه اشتغال مستقیم ۲۰۰ نفر را ایجاد می‌کند و امکان صادرات این محصول به صورت صد در صد وجود دارد و بر اساس برنامه ریزی ها، با تزریق این اعتبار در شهریور ماه، برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

کد خبر 5271962

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات یاسوج ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا عید غدیر خم کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل محرم 1400 ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد ماکو  در  جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی در شهرستان های منطقه آزاد ماکو با حضور رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، گفت :  در جریان سفر استاندار آذربایجان غربی درسال گذشته به سه شهرستان ماکو شوط و پلدشت، مصوبات مهمی در حوزه زیرساخت ها، تامین آب شرب شهری و روستایی، جاده روستایی،  اجرای طرح هادی، تامین چمن مصنوعی استادیوم، تامین اراضی موردنیاز برای توسعه روستاها و شهرها و طرح های مورد نیاز ادارات تصویب شده بود.

داداش زاده افزود : در این راستا در شهرستان ماکو با مشارکت منطقه آزاد ۷۵ درصد از ۳۶ طرح عملیاتی و در شهرستان شوط با مشارکت سازمان منطقه آزاد ۳۶ درصد از ۱۱ طرح و در شهرستان پلدشت ۴۲ درصد از ۱۲ طرح  مصوب، عملیاتی و اجرایی شده و با حمایت ها و پیگیری های استاندار  و مدیرعامل منطقه آزاد در سال جاری بقیه مصوبات نیز با طی مراحل قانونی به سرانجام خواهند رسید.

داداش زاده با بیان  اهم این طرح ها گفت:‌ برای تامین اراضی مورد نیاز برای توسعه روستاها، درشهرستان ماکو ۱۰۰ هکتار،‌ در شهرستان شوط ۵۰ هکتار و در شهرستان پلدشت ۱۱۲ هکتار در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: ۱۸۲ هزار و ۶۷۶ متر مربع زمین نیز  برای طرح اقدام ملی مسکن محرومین و جوانی جمعیت در سه شهرستان که توسط سازمان منطقه آزاد ماکو تامین شده و در رابطه با تامین اراضی مورد نیاز ادارات و و ارگان های نظامی و انتظامی نزدیک ۲۰۰ هکتار زمین در خارج از محدوده شهرها نیز توسط منطقه آزاد تامین شده  است.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد : از جمله دیگر مصوبات مهم حفر چندین چاه استراتژیک در شهر ماکو با هزینه ۶ میلیارد تومان برای کمک به آب شرب شهری که ۵۰ درصد تعهد سازمان بود پرداخت شده و تعداد چند حلقه از این چاه ها توسط امور آب فاضلاب حفر شده است که به محض تکمیل و تجهیز این چاه ها و تامین ۵۰ درصد بقیه اعتبارات این موضوع توسط سازمان منطقه آزاد تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول از مشارکت سازمان منطقه آزاد در احداث مدرسه، جمع آوری مدارس کانکسی، تعمیر و بازسازی و هوشمندسازی مدارس و اماکن مذهبی و فرهنگی خبر داد و گفت : برای آسفالت راه های روستایی از جمله آغبلاغ، چمنلو و تیکمه ۱۰ میلیارد تومان  هزینه شده و برای احداث ۱۱ کیلومتر بزرگراه  ۱۰۰ میلیارد تومان و برای تکمیل بزرگراه محدوده روستای کشمش تپه ۳۱ میلیارد تومان از سوی سازمان منطقه آزاد ماکو هزینه شده است

دیگر خبرها

  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • نازنین بیاتی و نگار فروزنده در یک قاب صمیمی
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • عکس/ نشست صمیمی رئیس جمهور با نخبگان پاکستانی
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱