Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@19:39:33 GMT

سقوط خودرو از پرتگاه ۲ نفر را به کام مرگ فرستاد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۰۴۰

سقوط خودرو از پرتگاه ۲ نفر را به کام مرگ فرستاد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «رضا همتی‌زاده» اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع سقوط یک دستگاه خودرو به پرتگاه در محور کوهستانی بانکول شهرستان چرداول بلافاصله کارشناسان پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود : با حضور کارشناسان در محل مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری چری با ۲ نفر سرنشین به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد از جاده خاکی منحرف و به داخل پرتگاه سقوط میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی‌زاده گفت : بر اثر این سانحه راننده به همراه پسر ۱۴ ساله اش به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سقوط سقوط خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از نحوه قیمت گذاری زمین توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، دکتر محمد صالح جوکار در جمع مردم محله اسدآباد یزد، با انتقاد از قیمت گذاری زمین توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی، گفت: متأسفانه نحوه نرخ گذاری کارشناسان این دستگاه‌ها به گونه‌ای است که در زمان خرید زمین از مردم نرخ را پایین اعلام می‌کنند، ولی در زمان فروش زمین، قیمت آن را بیشتر اعلام می‌کنند، این کار اصلا درست نیست و حق مردم ضایع می‌شود. 
نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس با تأکید بر اینکه محله اسدآباد نیازمند مدرسه است، اظهار داشت: در حال حاضر دبستانی با بیش از ۴۰ دانش آموز در هر کلاس در این محله وجود دارد و به هیچ عنوان قابل قبول نیست که سرانه فضای اموزشی در این منطقه کم باشد.
وی اضافه کرد: حتی اگر در محله اسدآباد زمین برای ساخت مدرسه وجود نداشته باشد و یا خیری هم نباشد که زمین برای این منظور اهدا کند، باید زمین با کاربری آموزشی در این منطقه بر اساس طرح خریداری و مدرسه در این محله ساخته شود.
نماینده مردم در ادامه با بیان اینکه پساب یزد همچنان رها است و با شروع فصل تابستان، مشکلاتی برای مردم شاهدیه، زارچ و اشکذر ایجاد خواهد شد، اضافه کرد: بار‌ها نسبت به ایجاد شبکه و تسریع در اجرای ان تأکید کردم؛ ولی اعلام می‌شود که بودجه لازم برای این کار نیست، در حالی که با فروش پساب، می‌توان هزینه مورد نیاز آن را تأمین کرد.
جوکار تأکید کرد: طی مدت یک هفته باید توسط شرکت آب و فاضلاب استان یزد و شرکت آب منطقه‌ای استان، پساب رها شده، تعیین تکلیف شود.
جوکار در پایان به عدم آشنایی مردم با قوانین حمایتی و مشکلات پیش آمده برای شهروندان اشاره کرد و گفت: متأسفانه این عدم آشنایی مردم با قوانین جاری کشور، سبب بروز مشکلات بسیاری برای آنها شده، که لازم است که به دنبال آشنایی با این قوانین باشند. زین پس، طی توافقی که صورت گرفته، سرپرست دیوان عدالت اداری استان یزد در دیدار‌های مردمی حضور خواهند داشت و با توجه به نقش این مجموعه در تظلم خواهی مردم از دستگاه‌ها، پیگیر احقاق حقوق آنها خواهند بود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش
  • تاکسی نصف و نیمه در خیابان ؛ بی‌رنگ در میاد! | ببینید
  • کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه
  • سرمایه‌ گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی خراسان رضوی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • انتقاد جوکار از نحوه قیمت گذاری توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی
  • انتقاد از نحوه قیمت گذاری زمین توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی
  • تخصیص ۷ همتی به دارویار برای ماه فروردین