Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین- مرتضی پیچکا؛ لیزا کرینگتون، ورزشکار رشته کایاک کشور نیوزلند تنها 90 دقیقه بعد از این که موفق شد در رشته کایاک انفرادی 200 متر زنان مدال طلا را به خود اختصاص دهد، با رقابت در کنار کاتلین رگال، هم تیمی خود، توانست مدال طلای کایاک دوبل 500 متر زنان را نیز برای کشورش به ارمغان بیاورد.

این سومین مدال طلای پیاپی کرینگتون در المپیک است و او قبلا در المپیک های 2012 لندن و 2016 ریو نیز مدال طلای 200 متر کایاک انفرادی را به خود اختصاص داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرینگتون فردا هم در مسابقات در چندین رشته شرکت خواهد کرد و این شانس را دارد تا بر تعداد مدال‌های خود اضافه کند.

پربیننده ترین ظاهر عجیب و ترسناک زن آمریکایی در المپیک! + عکس پیروزی کشتی گیر ایرانی با اجرای یک فن تماشایی + فیلم واکنش کولاکوویچ به نتیجه تیم ملی والیبال + عکس کولاک کشتی گیر فرنگی ایران در توکیو + فیلم جایگاه نهایی والیبال ایران در المپیک

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ،مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز  در شهر جیاینگ یکن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکار‌های زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکار‌ها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیاز‌های ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو (۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.

در این پیکار‌ها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

دیگر خبرها

  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!