Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: دانش آموز یگانه بلوچی از شهرستان راور موفق به کسب رتبه دوم کشوری در رشته انشای نماز شد.

او از کسب رتبه دوم کشوری رشته تفسیر به همت فاطمه اسماعیل زاده دانش آموز کوهبنانی در رشته تفسیر قرآن مجید خبر داد و افزود: فاطمه شریفی دیگر دانش آموز کرمانی از شهرستان رفسنجان نیز رتبه دوم کشوری رشته حفظ عمومی قرآن مجید را در این دوره از مسابقات کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری نسب بیان کرد: فاطمه اناری دخت از شهرستان انار نیز موفق به کسب رتبه سوم کشوری رشته نهج البلاغه سی نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزی سراسر کشور شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به کسب رتبه سوم کشوری رشته قرائت تحقیق با تلاش دانش آموزان فاطمه جوشن و مائده محمدی از مدارس تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان گفت: زینب علیپور دیگر دانش آموزان استان کرمان از شهرستان انان موفق به کسب رتبه چهار این دوره از مسابقات دررشته قرائت تحقیق شد.

احمد اسکندری نسب گفت: دیگر دانش آموزان کرمانی محمد خواجویی، محمد جواد امیری و حسین نوربخش نیز رتبه پنجم کشوری این دوره از مسابقات را به ترتیب در رشته‌های صحیفه سجادیه و تفسیر قرآن مجید از آن خود کردند.

او بیان کرد: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی، به صورت مجازی در ۱۴ رشته برگزار شد و این مسابقات بدون تغییر نسبت به سال‌های گذشته در رشته‌های پژوهشی و آوایی انجام شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مرحله استانی این مسابقات به صورت مجازی و بر خط برگزار شد و ۷۴ نفر از برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی فرهنگیان کرمان استان کرمان دانش آموزان کسب رتبه کشوری رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور