Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال سپاهان اصفهان بعد از اینکه موفق شد امتیاز تیم اهورای بهبهان را خریداری کند، امروز با دست پر وارد میدان نقل و انتقالات شد و توانست ۴ بازیکن خوب لیگ برتری را جذب کند. مراد ناظری (بازیکن سابق شهروند ساری)، رضا آبگون (بازیکن سابق گاز جنوب عراق)، محمد زارعی (بازیکن سابق مس سونگون) و مجتبی حسن نژاد (بازیکن سابق نصر فردیس البرز) ۴ بازیکنی هستند که بعد از توافق با مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان به این تیم پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دیدار دوستانه فوتسال/ پیروزی پر گل فولاد زرند برابر نماینده تهران

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه شروع می‌شود و تیم فوتسال سپاهان اصفهان در نخستین بازی خود باید به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته یعنی گیتی پسند اصفهان برود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال سپاهان اصفهان بازیکن سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!