Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین نکته برای دست‌یابی به یک سیستم رایانه‌ای مناسب انتخاب قطعات صحیح برای دستگاه است. در واقع توجه به جزئیات و رعایت نکات مهم در انتخاب تجهیزات از بین چند برند و مدل کار آسانی نیست اما با بررسی قیمت این محصولات می‌توان برآورد کلی از بازه محصولات قابل خریداری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تجهیزات رایانه‌ای در بازار به تاریخ ۱۲ مرداد نگاهی بیندازیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت تجهیزات رایانه ای قیمت انواع تجهیزات رایانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در بیشتر محصولات داخلی رو به افزایش است اما در بازار مونتاژی‌ها تغییر زیادی دیده نمی‌شود.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا امروز ۸ میلیون تومان گران‌تر شده و به ۴۵۸ میلیون تومان رسیده است.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون تومان گران‌تر شد و ۷۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس LX TU5 نیز با رشد ۳ میلیون تومانی قیمت و نرخ ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۷۰ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۹۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۷۳ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۸۴۴ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۲ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۱۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۸۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی (ارتقا) ۸۲۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۵۴ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۴۳ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۸۴۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S استاندارد با قیمت ۴۵۶ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۶۴ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۱۸ میلیون تومان، کوییک S استاندارد ۴۵۸ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۶۴۳ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۷۳ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی قیمت بیشتر محصولات ثابت است و تعداد کمی نسبت به روز گذشته افت ناچیزی ثبت کردند.

جک J4 آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی است که تغییر قیمت ندارد و با نرخ ۹۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

زوتی DL5 کراس‌اوور وارداتی سایپا ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ام‌وی‌ام X55 Pro اکسلنت کراس‌اوور مونتاژی مدیران خودرو با افت ۳۰ میلیون تومان قیمت و نرخ یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۶۱ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۳۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 744044

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • قیمت روز انواع سکه و طلا در بازار +جدول
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • آخرین وضعیت بازار طلا پس از حمله ایران به اسرائیل؛ طلا ۴ میلیونی می‌شود؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلا را ببینید
  • قیمت محصولات سایپا +جدول