Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:32:50 GMT

گودبرداری غیراصولی در کرمان یک مصدوم بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۱۷۰

گودبرداری غیراصولی در کرمان یک مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش روز دوشنبه مدیریت ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، رضا میرزایی افزود: در پی گودبرداری غیراصولی یک پروژه‌ ساختمانی طی شب گذشته، حادثه ریزش آوار در بلوار باستانی پاریزی شهر کرمان خ داد.

وی اظهار داشت: تیم امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی پس از اعلام حادثه، بلافاصله از ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام و عملیات آواربرداری و نجات فرد حادثه‌ دیده آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، ادامه داد: نجات‌گران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، با دقت و سرعت، ضمن آواربرداری، شخص حادثه‌دیده را از زیر آوار خارج کردند و وی را که یک مرد ۴۸ ساله اهل افغانستان است، تحویل عوامل اورژانس دادند.

میرزایی خاطرنشان کرد: لازم است شهروندان، نکات ایمنی را در انجام فعالیت‌های ساختمانی رعایت کنند و توجه داشته باشند در انجام پروژه‌های ساختمانی و به‌ویژه تخریب دیوارها و سقف‌، اقدامات حفاظتی به منظور کنترل ساختمان‌ها و دیوارهای مجاور و اطراف رعایت شود.

برچسب‌ها کرمان شهرداری کرمان حوادث غیرطبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان شهرداری کرمان حوادث غیرطبیعی کرمان شهرداری کرمان حوادث غیرطبیعی سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری

یاسر شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به دلیل گودبرداری غیراصولی، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحدهای خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان حادثه، ساختمان مذکور را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل شهرداری منطقه ۲، مأموران شرکت آب، برق، گاز و نیروی انتظامی دادند.

کد خبر 6087101

دیگر خبرها

  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت